ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی اس 8 اکتیو

ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 8 اکتیو پیش از رونمایی رسمی لو رفت

ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 8 اکتیو (Galaxy S8 Active) پیش از رونمایی رسمی این گوشی موبایل لو رفت. در ادامه ویدیوی نسخه جدید گلکسی اس 8 را تماشا خواهیم کرد.

انتظار می‌رود یک نسخه جدید از پرچمدار سال جاری سری S سامسونگ به زودی در ایالات متحده آمریکا معرفی شود که برخلاف دو مدل ابتدایی یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، دارای ظاهری زمخت و بدنه‌ای محکم است. مدتی قبل عکس های گلکسی اس 8 اکتیو سامسونگ در دنیای واقعی لو رفت، به همین دلیل پیش از لو رفتن این ویدیوی نگاه نزدیک، کاربران در جریان نحوه طراحی این گوشی موبایل قرار گرفتند.

با گذشت یک روز از این اتفاق، ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 8 اکتیو نیز توسط همین منبع منتشر شد که به لطف آن می‌توان از تمامی زوایا نسخه جدید پرچمدار کنونی سامسونگ را مشاهده کرد. برخلاف گلکسی اس 6 اکتیو و گلکسی اس 7 اکتیو، که تحت اپراتور AT&T در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، نسخه اکتیو گلکسی اس 8 از نظر ظاهر شباهت بیشتری به نسخه پایه دارد، چرا که حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم بوده و خبری از دکمه فیزیکی هوم در آن نیست. پس حسگر اثر انگشت این گوشی موبایل نیز در پنل پشتی قرار خواهد گرفت.

ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی اس 8 اکتیو

همانند گلکسی اس 7 اکتیو، این محصول نیز دارای گواهی MIL-STD-810G بوده و به یک باتری غول‌آسای 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این دستگاه همانند محصولات پیشین دارای پسوند اکتیو و یا دیگر گوشی های موبایل جان‌سخت، دارای ظاهری آن‌چنان زمخت نیست، چرا که سامسونگ تصمیم گرفته تا جایی که ممکن است آن را از نظر ظرافت به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نزدیک کند.

در هر صورت در مقایسه با مدل پایه پرچمدار سال جاری، گلکسی اس 8 اکتیو ضخامت بیشتری دارد که یکی از دلایل آن استفاده از باتری بزرگتر است. وزن این مدل بیشتر بوده و صفحه نمایش آن با گلکسی اس 8 اورجینال تفاوت دارد، چرا که باید برازنده سری اکتیو باشد و در برابر ضربه و فشار از خود مقاومت نشان دهد.

ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 8 اکتیو


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*