دوسيم کارته هاي جديد و ارزان قيمت نوکيا : Asha 205 , Asha 206

امروز شرکت نوکیا دو گوشی جدید خود با نام Asha 205 و Asha 206 معرفی نمود. این دو تلفن ارزان قيمت با بهره گیری از تکنولوژی های جدید نوکیا، قرار است تجربه اینترنت گردی عالی را برای کاربران شان فراهم آورند.در ادامه با مشخصات تکميلي و گالري تصاوير اين دو گوشي جديد نوکيا با گجت نيوز همراه باشيد.

نوکیا آشا 205 یک موبایل با صفحه کلید QWERTY و نمایشگر 2.4 اینچی است که به دکمه ویژه فیسبوک هم مجهز شده است. از امکانات مهم این تلفن همراه می توان به امکان ارتباطی 2G، بلوتوث، دوربین VGA و عمر باتری بسیار بالا برای ۱۱ ساعت مکالمه متوالی اشاره کرد. از اپلیکیشن های نصب شده بر روی این موبایل می توان eBuddy Chat، توییتر و پشتیبانی از اکانت های ایمیلی چون جیمیل را نام برد. این تلفن همچنین دارای ۴۰ بازی رایگان است. نوکیا این تلفن همراه را در رنگ های سبز-آبی، صورتی و نارنجی عرضه خواهد کرد.

جدول مشخصات فنی Nokia Asha 205 :

Timo Toikkanen معاون اجرایی بخش موبایل نوکیا می گوید:

«امروزه مصرف کنندگان جوان در سراسر دنیا به شکل فزاینده ای مشغول استفاده از فیسبوک برای تماس با دوستان و دیگر فعالیت های اجتماعی هستند. عرضه نوکیا آشا ۲۰۵ پاسخی به این تفاضای رو به رشد کاربران و تامین ارتباط آسان و فوری آنها به فیسبوک است.»

نوکیا 206 یک تلفن همراه کوچک معمولی است که صفحه نمایش 2.4 اینچی، دوربین 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت های ارتباطی همچون بلوتوث و اتصال به شبکه های موبایل 2G دارد. مدل دو سیم کارته این موبایل هم از تکنولوژی EasySwap نوکیا برای جابجایی سیم کارت بدون خاموش کردن تلفن همراه بهره می برد. از نرم افزارهای پیش فرض نوکیا ۲۰۶ می توان به eBuddy Chat و WhatsApp اشاره کرد. نوکیا ۲۰۶ هم در رنگ های سبز-آبی، صورتی و زرد به زودی وارد بازار می شود.

جدول مشخصات فنی Nokia Asha 205 :

هر دو این موبایل ها از سیستم عامل سری 40 آشا بهره می برند و در مدل های یک و دو سیم کارته عرضه خواهند شد. این تلفن های همراه به مرورگر Nokia Xpress Browser مجهز هستند که هزینه های اینترنت گردی را (با فشرده کردن داده های رد و بدل شده) تا ۹۰ درصد کاهش می دهد.

همچنین این دو موبایل اولین ابزارهای نوکیا هستند که از تکنولوژی Slam این شرکت بهره می برند. این تکنولوژی به کاربران امکان می دهد که فایل های شان را از طریق بلوتوث و بدون Pair کردن دستگاه ها، به اشتراک بگذارند.

نوکیا آشا 205 و نوکیا 206 قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی با قیمت جذاب ۶۲ دلار برای فروش عرضه شوند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام
    شرمنده گوشی زیر 30 تومان چی دارین ؟
    اگه امکانشهست واسم لیست و قیمتشو بفرستین
    ممنونتون میشم
    موبایل : 09120245713