بزرگترین عنوان ایکس باکس وان ایکس "Crackdown 3"

عرضه بزرگترین عنوان ایکس باکس وان ایکس “Crackdown 3” تا سال 2018 تاخیر خورد

قطعا Crackdown 3 بزرگترین عنوان ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) جدیدترین کنسول مایکروسافت خواهد بود. در حالی که همه انتظار داشتن آن همراه با کنسول ایکس باکس وان X رونمایی شود، اما ظاهرا عرضه این بازی تا سال آینده به تاخیر افتاده است!

“Crackdown 3” یک بازی اکشن جهان باز یا Open-World محبوب است. مدتهاست شنیده می‌شد که قرار است این بازی در 7 نوامبر (16 آبان) همراه با کنسول ایکس باکس وان ایکس عرضه شود، اما حالا شنیده می‌شود آغاز فروش آن تا بهار سال 2018 میلادی به تاخیر افتاده است. این تصمیم در اصل مایکروسافت را مجبور می‌کند تا همزمان با رونمایی از کنسول توربو شارژ‌ شده‌ی 4K خود، هیچ عنوان انحصاری را برای رونمایی نداشته باشد.

لازم به ذکر است که Crackdown 3 برای نخستین بار سه بیش از سه سال پیش و در خلال برگزاری مراسم E3 2014 بود که معرفی شد و حالا همه آن را به عنوان بزرگترین عنوان ایکس باکس وان ایکس میشناسند. شانون لوفیتس‌ (Shannon Lofits)‌ مدیر کل استودیوهای مایکروسافت به وب‌سایت معتبر Polygon اینگونه گفته است:

ما در مورد عنوان Crackdown 3 بسیار هیجان زده هستیم و بسیاری از هواداران نیز همین حس را دارند،‌ بنابراین سخت است بخواهیم خبر تغییر زمان عرضه آن را اعلام کنیم. با این حال ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بازی مناسب همراه با کیفیتی مناسب و در زمانی مناسب را ارائه خواهیم کرد. بخشی از این زمان اضافی در جهت بهبود آرایش بصری بازی صرف خواهد شد.

نسخه اصلی Crackdown یکی از بهترین بازی‌های مورد علاقه من (نویسنده) است. آن یک بازی شوتر اعتیاد آور است که احساس منحصر به فرد آزادی بخشی را ارائه می‌کند. با توجه به این که شما باید در‌آن به دنبال صدها یاقوت در اطراف شهر بگردید و این کار بسیار سخت است،‌ این می‌تواند بازی را جذاب و هیجان انگیز کند. Crackdown 2 تقریبا با نسخه اصلی بازی یکسان بود، اما وقتی شاهد اضافه شدن غیر قابل توضیح زامبی‌ها در محیط بازی بودیم، به شدن محبوبیت آن کاسته شد. حال تا آنجا که من می‌دانم Crackdown 3 فاقد هرگونه زامبی است.

بزرگترین عنوان ایکس باکس وان ایکس "Crackdown 3" - بازی Crackdown 1

نسخه اصلی بازی Crackdown

فیل اسپنسر روز گذشته در یک توییت خود اینگونه نوشت:

همیشه خبر یک جابجایی زمانی نا امید کننده است. ما به شدت متعهد هستیم تا Crackdown 3‌ را به سطحی از کیفیت که درخور طرفداران است برسانیم.

این بازی به گفته‌ی لوفتیس، بزرگترین عنوان ایکس باکس وان ایکس است اما ایکس باکس چندین عنوان اختصاصی جدید نظیر Forza Motorsport 7، Cuphead، Super Lucky’s Tale و عنوان قابل عرضه همراه با کنسول به نام “PlayerUnknown’s Battlegrounds” دارد،‌ اما دو عنوان Forza 7‌ و Cuphead در ماه‌های اکتبر و سپتامبر عرضه می‌شوند. علاوه بر این بازی Super Lucky’s Tale‌ نیز در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

بزرگترین عنوان ایکس باکس وان ایکس "Crackdown 3"

این نشان می‌دهد اگر شما یک کنسول ایکس باکس وان ایکس را در روز رونمایی خریداری کنید، احتمالا باید بازی‌هایی را با آن به اجرا درآورید که پیشتر عرضه شده‌اند و تنها برای وضوح 4K‌ به‌روزرسانی بر روی آن‌ها صورت گرفته است. پس باید امیدوار به عرضه بازی‌های فوق‌العاده گرافیکی با وضوح 4K‌ چندی پس از معرفی کنسول باشید تا بتوانید از تمام قدرت سیستم خود لذت ببرید. اگر از بازیخورها هستید، خرید این بازی در همان زمان عرضه اولیه می‌تواند خوب باشد، اما اگر از بازیکنان معمولی هستید با این اوصاف، خرید آن برای شما هیجان کمتری را خواهد داشت.

به نقل از اسپنسر پیش خرید این کنسول از همین امروز آغاز شده است و در نمایشگاه تجاری Gamescom که هفته آینده در آلمان برگزار می‌شود طرفداران می‌توانند انتظاراتشان را از تغییرات کنسول Xbox One X از نزدیک مشاهده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*