قابلیت‌ های صوتی ال جی وی 30

قابلیت‌ های صوتی ال جی وی 30 در هیچ اسمارت‌ فون دیگری وجود ندارند

کمپانی ال‌جی در اقدامی تازه، به تعریف و تمجید از قابلیت‌ های صوتی ال جی وی 30 پرداخته و گفته است که این قابلیت‌ها کاملا منحصر به فرد و بی‌نظیرند.

مدتی پس از انتشار ویدیویی کوتاه که قابلیتی جدید به نام «صدای فراگیر» را در گوشی جدید ال‌جی وی 30 به نمایش می‌گذاشت، بالاخره امروز کمپانی ال‌جی جزئیات بیشتری را در رابطه با این قابلیت جذاب در دسترس قرار داد؛ جالب است بدانید که این کمپانی ادعا کرده قابلیت‌ های صوتی ال جی وی 30 تا کنون در هیچ اسمارت‌ فون دیگری دیده نشده‌اند.

درست مثل گوشی ال‌جی وی‌ 20 که سال گذشته عرضه شد، گوشی ال جی وی 30 دارای مبدل دیجیتال به آنالوگِ Hi-Fi Quad DAC است؛ البته ذکر این نکته ضروری است که مبدل مذکور در گوشی وی 30 دست‌خوش تغییرات شده و به خود آپدیت‌هایی دیده است. به لطف قرارداد همکاری بین ال‌جی و کمپانی کالیفرنیایی ESS Technology، مبدل  Advanced Hi-Fi Quad DAC قابلیت‌های جذابی مثل فیلترهای دیجیتالی و Sound Presets را به گوشی ال جی وی 30 اضافه کرده است. این یعنی اکنون در وی 30 قرار است شاهد صدایی واضح‌تر و با کیفیت‌تر – حتی هنگام استفاده از هدفون‌های عادی – باشیم. اسکرین‌شات‌های رسمی منتشر شده‌ای که در ادامه قابل مشاهده هستند، به خوبی سطح شخصی‌سازی تنظیمات صدا و قابلیت‌ های صوتی ال جی وی 30 را به نمایش می‌گذارند:

قابلیت های صوتی ال جی وی 30

گوشی موبایل ال جی وی 30 احتمالا در زمینه استریم صدا از رقبا بهتر خواهد بود؛ چرا که از تکنولوژی رده‌بالای UK-based MQA Ltd بهره می‌برد. علاوه بر این موضوع، با توجه به این‌که گیرنده صوتی آن می‌تواند در آن واحد در نقش میکروفون هم ظاهر شود، ال جی وی 30 توانایی ضبط صداهایی با کیفیت بالا را دارد. طبق گفته‌های ال‌جی، گوشی وی 30 می تواند دامنه گسترده‌ای از صداها – از زمزمه گرفته تا رعد برق دوردست‌ها – را با کیفیت بالا و بدون هیچ‌گونه نویزی ضبط نماید.

LG همچنین گفته است که قصد دارد همکاری‌های خود را با کمپانی B&O Play ادامه دهد؛ B&O Play همان کمپانی‌ای است که صداهای مختلف گوشی وی 30 را به خوبی تنظیم کرده است. همچنین گفتنی است که همچون گوشی ال‌جی وی 20، گوشی جدید این کمپانی نیز در جعبه خود دارای ایرفون‌های با کیفیت B&O Play خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*