کدام‌یک از گوشی های جدید نوکیا آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کنند؟

کدام‌یک از گوشی های جدید نوکیا آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کنند؟

به گفته یکی از مدیران کمپانی فنلاندی HMD، گوشی های جدید نوکیا به اندروید 8 اوریو (Android 8.0 Oreo) آپدیت می‌شوند. در ادامه، لیست این محصولات را ببینید.

این خبر، که در توییتر مدیر اجرایی شرکت اچ ام دی گلوبال منتشر شده، نشان از آن دارد که به زودی گوشی های جدید نوکیا می‌توانند به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو را دریافت کنند. نکته جالب توجه در خصوص این خبر، حضور گوشی رده‌پایین نوکیا 3 (Nokia 3) در لیست است.

همه گوشی های جدید نوکیا آپدیت اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد. نوکیا 3 نیز در جمع این اسمارت فون ها قرار خواهد داشت. هنوز زمان این به‌روزرسانی مشخص نیست.

— جوهو سارویکاس (sarvikas@)، دوم سپتامبر 2017

همانطور که در توییت نیز مشاهده می‌کنید، این لیست شامل همه گوشی های جدید نوکیا می‌شود. البته این خبر چندان هم غافلگیرکننده نیست؛ گوگل در زمان معرفی سیستم عامل اندروید 8 اوریو به این نکته اشاره کرده بود که «اندروید 8 اوریو به گونه‌ای طراحی شده تا همه گوشی های جدید به این سیستم عامل ارتقا یافته و یا با این سیستم عامل به بازار عرضه شوند».

کدام‌یک از گوشی های جدید نوکیا آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کنند؟

اگرچه این غول جستجوگر در زمان معرفی سیستم عامل تازه خود اسمی از گوشی خاصی نبرد، اما به نظر می‌رسید با توجه به پردازنده به کار رفته در گوشی نوکیا 3 و تفاوت آن با نوکیا 6 و 5، این موبایل ارزان و اقتصادی نوکیا میزبان نسخه 8 اندروید نباشد. با این حال، به نظر می‌رسد صاحبان این اسمارت فون به زودی آپدیت اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد.

گوشی های جدید نوکیا سیستم عامل اندروید 9 را نیز دریافت می‌کنند.

همانطور که احتمالا می‌دانید، کمپانی HMD Global ترجیح داده تا گوشی های خود را به نسخه استوک اندروید مزین کند. همین امر نیز موجب می‌شود تا کاربران علاوه بر تجربه استفاده از اندروید خالص، به‌روزرسانی‌های جدید را نیز در حداقل زمان ممکن پس از انتشار، دریافت کنند. شرکت فنلاندی این وعده را به کاربرانش داده که موبایل های هوشمند آنها حداقل دو سال آپدیت بزرگ سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد؛ این بدین معناست که گوشی های جدید نوکیا به اندروید 9 (یا هر اسم دیگری که خواهد داشت) نیز ارتقا می‌یابند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*