گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی X

آیا گوشی تاشو و منعطف سامسونگ گلکسی X به تعداد محدود تولید می‌شود؟

گوشی تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی X یک محصول انقلابی در دنیای موبایل است. گلکسی ایکس (Galaxy X) که انتظار داریم در 2018 معرفی شود، احتمالا به تعداد محدود تولید خواهد شد.

رییس بخش موبایل سامسونگ روز قبل از رونمایی آیفون‌های جدید خبری شگفت‌انگیز داد؛ گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی X که زمزمه‌های آن از سال 2011 به گوش می‌رسند، سر انجام در سال 2018 رونمایی خواهد شد. سامسونگ گلکسی ایکس از آژانس ملی رادیویی کره جنوبی و گروه بلوتوث SIG تاییدیه گرفته و اکنون تقریبا همه چیز برای رونمایی آن آماده است.

پیش‌بینی می‌کنیم سامسونگ گوشی تاشوی خود را پیش از آغاز نمایشگاه CES 2018 رونمایی کند. این نمایشگاه در سال آینده میلادی، بین روزهای نهم تا دوازده ژانویه (نوزدهم تا بیست و دوم دی) برگزار خواهد شد.

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی X

مشاهده گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی X در نمایشگاه CES به جای نمایشگاه MWC بارسلون منطقی‌تر است. اگرچه نمایشگاه MWC کنگره جهانی موبایل است، اما انتظار داریم جدیدترین پرچمداران سری S غول کره‌ای در این نمایشگاه رونمایی شوند. پس سامسونگ برای دست پر بودن در نمایشگاه CES آتی، احتمالا گلکسی ایکس را با خود می‌آورد.

پیش‌بینی می‌کنیم در نمایشگاه MWC 2018 که بین روزهای بیست و ششم فوریه تا اول مارس (هفتم تا دهم اسفند) برگزار خواهد شد، شاهد معرفی گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) باشیم.

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی X احتمالا پیش از CES 2018 معرفی می‌شود

از زمان معرفی صفحه نمایش انعطاف‌ پذیر AMOLED سامسونگ با اندازه 4.5 اینچ در نمایشگاه CES شش سال قبل، منتظر رونمایی گوشی انعطاف پذیر این شرکت هستیم. تکنولوژی لازم برای توسعه چنین دستگاهی، دلیل اصلی به تعویق افتادن زمان رونمایی بوده است. بر اساس اخباری که اخیرا از کره جنوبی به گوش می‌رسند، گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی X در تعداد محدود تولید شده و شرکت تنها 100 هزار دستگاه از آن خواهد ساخت. به خاطر همین محدودیت، پیش‌بینی می‌کنیم تمامی این دستگاه‌ها تنها در بازارهای کره جنوبی عرضه شوند.

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی X

به همین دلیل بعید نیست سامسونگ تصمیم داشته باشد ابتدا 100 هزار دستگاه ابتدایی را به عنوان تست روانه بازار کرده و در صورت گرفتن نتیجه رضایت‌بخش، عرضه جهانی را در سال 2019 آغاز کند.

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی X

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*