شهر ارواح

ویدیو تایم لپس زیبا بر فراز آسمان شب شهر ارواح

چندین شهر ارواح در سراسر دنیا وجود دارد. در اغلب این مکان‌ها روزی زندگی جاری بوده است، اما امروز بدون استفاده رها شده‌اند. تهیه یک ویدیو تایم لپس از آن‌ها می‌تواند جالب باشد.

هر چیزی بر روی کره زمین، روزی بساط حیات خود را بر می‌چیند. حتی خود کره زمین نیز موجودیتی دائمی نیست و روزی بعد از خاموش شدن خورشید در چند میلیارد سال آینده، تبدیل به سیاره‌ای سرد شده و در کهکشان سرگردان خواهد شد، تا جایی که با برخورد به سایر اجرام آسمانی تبدیل به قسمت‌هایی کوچکتر شود.

در ظاهر این اتفاقی ناگوار است، اما درون این روال پیدایش، پیشرفت و در ادامه زوال و نیستی، زیبایی خاصی وجود دارد. حتی کهکشان‌ها نیز از این قائده مستثنی نبوده و روزی متولد می‌شوند و روزی از بین می‌روند. تنها تفاوت در این میان زمان مرگ است؛ برخی حشرات از چند ساعت تا چند روز، انسان‌ها بین هفتاد الی هشتاد سال و کهکشان‌ها میلیاردها سال عمر می‌کنند، اما در نهایت از بین خواهند رفت تا جای خود را به حشرات، انسان‌ها و کهکشان‌های تازه بدهند.

 

کره زمین مملو از اکوسیستم‌ها و تمدن‌ های قدیمی است. از برخی تمدن‌ها تنها متونی در کتاب‌ها باقی مانده است، اما از برخی دیگر همچنان آثاری فیزیکی وجود دارد.

از شهر ارواح معدن غرب بودی و ریولیت محافظت می‌شود

شهرستان‌های معدن غرب بودی و ریولیت در کالیفرنیا آمریکا مملو از درس و آموزه برای انسان‌ها هستند. در یک ویدیوی تایم لپس زیبا که از این شهر ارواح تهیه شده است، شاهد گذر زمان در این منطقه هستیم. البته برخلاف آن چیزی که به نظر می‌رسد این منطقه کاملا هم رها نشده و سازمان‌های دولتی مربوط به حفاظت از محیط زیست از آن مراقبت می‌کنند.