گوشی NichePhone-S

گوشی NichePhone-S معرفی شد؛ یک گوشی اندرویدی یا یک ماشین حساب جیبی؟

گوشی NichePhone-S یک دیوایس اندرویدی کوچک است که به جز مکالمه صوتی،‌ ارسال پیام و پخش موسیقی قادر به انجام کاری نیست. این گوشی شبیه به یک ماشین حساب جیبی است.

در حالی که اپل به دنبال برجسته سازی گوشی‌های هوشمند خود در بازارهای جهانی است، یک شرکت دیگر تلاش می‌کند تا محصولی ساده‌تر و به مراتب ارزان قیمت‌تر را روانه‌ی بازار کند. کمپانی FutureModel به دنبال عرضه‌ی یک دیوایس بسیار جذاب به نام NichePhone-S طی هفته‌های آینده است که از پلتفرم اندروید بهره می‌برد اما بعید به نظر می‌رسد شما به جز کارهایی نظیر مکالمه صوتی، ارسال پیام و پخش موسیقی بتوانید کار دیگری را با آن انجام دهید. طراحی گوشی NichePhone-S نیز چیزی شبیه به یک کارت اعتباری و یا یک ماشین حساب قدیمی است.

وب‌سایت Engadget توجه ما را به محصولی جلب کرده است که تا پیش از این هیچ دیوایسی شبیه به آن را ندیده بودیم. در این گزارش آمده است که گوشی NichePhone-S از امروز 19 آبان ماه و با قیمت 95 دلار به فروش خواهد رسید.

ویدیو معرفی گوشی NichePhone-S

__

این تلفن از اندروید 4.2 برخوردار است، اگرچه ما هنوز نمی‌دانیم شما چگونه تماس را با آن برقرار می‌کنید. نمایشگر آن شبیه به یک ساعت دیجیتالی است و واضح نیست که رابط کاربری آن به چه شکل خواهد بود. البته به نظر می‌رسد شما می‌توانید به ضبط صدا، پخش موسیقی و اتصال به هدست‌های بلوتوثی بپردازید. در کنار همه این‌ها، شما یک ماشین حساب مدرن را نیز همیشه درون جیب خود به همراه خواهید داشت.

بنابراین امسال پس از گوشی Light Phone، شاهد عرضه‌ی یک گوشی فوق‌العاده مینیمالیستی دیگر خواهیم بود. لایت فون که اوایل سال 2017 عرضه شد تنها ارائه کننده‌ی قابلیت ایجاد تماس بود و در آن خبری از ارسال پیام، پشتیبانی از بلوتوث و اپلیکیشن‌ها نبود. شما تنها می‌توانید شماره تلفن‌های دوستانتان را در آن ذخیره کنید. بی‌تردید این دیوایس‌ها مشتریان خاص به خودشان را دارند، کسانی که می‌خواهند مدتی از روز خود را به طبیعت بکر رفته و به حساب توییتر و اینستاگرام خود دسترسی نداشته باشند. در واقع مشتریان این گوشی تنها از گوشی موبایل خود برای برقراری تماس استفاده می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*