بهترین گوشی های موبایل چینی

بهترین گوشی های موبایل چینی با قیمت زیر 100 دلار (آبان 96)

در ادامه، بهترین گوشی های موبایل چینی بازار با قیمت کمتر از 100 دلار که علاوه بر طراحی مناسب، قدرت پردازشی بالا و امکانات مناسبی دارند را معرفی خواهیم کرد.

معرفی پنج مورد از بهترین گوشی های موبایل چینی

لیگو کیکا میکس – Leagoo KIICAA Mix

بهترین گوشی های موبایل چینی

لیست بهترین گوشی های موبایل چینی با قیمت کمتر از 100 دلار را با گوشی خاص لیگو کیکا میکس آغاز می‌کنیم؛ جایی که صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS و فول اچ دی دستگاه از سه جهت به صورت بدون حاشیه طراحی شده و کاربران با پرداخت 99.99 دلار، می‌توانند محصولی مشابه شیائومی می میکس را خریداری کنند.

اگرچه ما با محصولی ارزان‌قیمت رو به رو هستیم، اما سازندگان از سخت افزاری قدرتمند استفاده کرده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به تراشه MT6750T مدیاتک، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد. به علاوه، کاربران می‌توانند لحظات شیرین خود را با دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی ثبت کنند.

لیگو کیکا میکس همراه با پوشش محافظ گوریلا گلس 4، یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 7.0 نوقا و پشتیبانی از شبکه 4G LTE و باند 20 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شیائومی ردمی نوت 5 ای – Xiaomi Redmi Note 5A

بهترین گوشی های موبایل چینی

ردمی نوت 5 ای یکی دیگر از محصولات قدرتمند و خوش‌ساخت موجود در بازار است که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران خواهد بود. این تلفن هوشمند به نمایشگری 5.5 اینچی و IPS با وضوح اچ دی تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 425 با پردازنده 1.4 گیگاهرتزی در کنار 2 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ردمی نوت 5 ای می‌توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی، MIUI V9 بر اساس اندروید 7.0 نوقا و پشتیبانی از 4G LTE (و همچنین باند 20) اشاره کرد.

شیائومی ردمی 4 ایکس – Xiaomi Redmi 4X

بهترین گوشی های موبایل چینی

اگرچه شیائومی ردمی 4 ایکس بر خلاف سایر گوشی های موجود در این لیست کمی بیشتر از 100 دلار قیمت دارد، اما ارزش خرید آن بسیار بالاست.

ردمی 4X در دو نسخه مختلف با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و تراشه اسنپدراگون 435 به فروش می‌رسد. به علاوه، محتوا از طریق نمایشگر 5 اینچی IPS و اچ دی همراه با شیشه خمیده 2.5D پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از 4G LTE که شامل باند 20 نیز می‌شود، دیگر موارد قابل توجه در رابطه با این گوشی هستند.

شیائومی ردمی 5 ای – Xiaomi Redmi 5A

بهترین گوشی های موبایل چینی

شاید تصور کنید محصولات شیائومی بیش از سایر سازندگان در این لیست قرار گرفته‌اند. اما واقعا معرفی بهترین گوشی های موبایل چینی با قیمت کمتر از 100 دلار کار آسانی نیست.

اسمارت فون پیش رو همراه با تراشه اسنپدراگون 425، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. به این موارد، پشتیبانی از شبکه 4G LTE را هم باید اضافه کرد. هرچند، در این گوشی باند 20 پشتیبانی نخواهد شد.

در رابطه با دوربین نیز سازندگان از سنسوری 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در بخش پشتی و سنسوری 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در بخش جلویی استفاده کرده‌اند تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد.

کوبوت نوت پلاس – Cubot Note Plus

بهترین گوشی های موبایل چینی

کوبوت نوت پلاس به صفحه نمایش 5.2 اینچی و کم حاشیه تجهیز شده تا باز هم رد پای این زبان طراحی جدید در دنیای گوشی های ارزان‌قیمت دیده شود. هرچند، این به معنی قدرت پایین دستگاه نبوده و تراشه MT6737T با پردازنده اورکلاک‌شده، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، از مهم‌ترین قابلیت‌های این تلفن هوشمند محسوب می‌شود.

بر خلاف سایر گوشی های موجود در لیست، در بخش پشتی، کوبوت نوت پلاس به دوربین 13.1 مگاپیکسلی سونی Exmor با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تجهیز شده و دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی نیز مسئولیت ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد. به علاوه، خریداران این گوشی از سنسور اثر انگشت پشتی، باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی و شبکه 4G LTE با پشتیبانی از باند 20 بهره‌مند خواهند شد.

تصور می‌کنید جای کدام تلفن هوشمند در لیست بهترین گوشی های موبایل چینی خالی است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فکرشو بوکون ازینا بگیری دست شهید شی بترکه ????

    • من از محصولات شیائومی استفاده میکنم
      کیفیتش فوق العاده خوبه

      بعد هم اینکه شما یه سرچ کوچیک تو اینترنت بکنید
      ببینید که آیا این برند انفجار داره یا سامسونگ و آیفون و…

      من مارک های لنوو شیائومی میزو
      دارم و از استفاده از این موبایل ها با رابط کاربری فوق العاده زیبا و روون اونها لذت میبرم

      فقط بخاطر قیمت های پایین این مارک ها هست که وارد بازار نمیکنند
      وگرنه شما برو ببین چه موبایلی تو بازه 900 تومن مشخصاتی مثل meizu m6 note داره
      این گوشی روش سنسور imx 362 هست با sd625 و باطری 4000 با شارژر 18 وات اختصاصی
      و….

    • خدا بگم چیکارت نکنه پسر …. .