نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

مهم‌ترین ماشین‌هایی که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 رونمایی می‌شوند

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 از هفته آینده آغاز خواهد شد. ماشین های جدیدی در این رویداد مهم رونمایی می‌شوند که در این مطلب به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی جهان یعنی نمایشگاه خودرو لس آنجلس (Los Angeles Autoshow) از روز 27 نوامبر (6 آذرماه) آغاز می‌شود و خودروسازان بزرگ جهان با جدیدترین محصولات خود در آن حاضر خواهند شد. تاکنون حضور چندین خودروی جدید در این نمایشگاه تایید شده که در ادامه قصد داریم آن‌ها را بررسی کنیم.

طبق اخبار رسمی منتشر شده، شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 با دو محصول جدید حضور پیدا می‌کند. بی ام و آی 8 رودستر و کراس اوور بی ام و ایکس 2 در لس آنجلس به نمایش گذاشته می‌شوند. از دیگر خودروساز مطرح آلمانی یعنی مرسدس بنز نیز خبر می‌رسد که نسل جدید CLS در این رویداد رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

هیوندای کنا و میتسوبیشی اکلیپس، خودروهایی هستند که اخیرا به صورت رسمی معرفی شده‌اند اما به احتمال زیاد در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 شاهد رونمایی از آن‌ها برای بازار آمریکا خواهیم بود. کمپانی پورشه نیز مدل پانامرا توربو SE هیبرید اسپورت توریسمو و سه خودروی اسپورت دیگر خود را به لس آنجلس می‌آورد. تاکنون چیزی از این سه خودرو گفته نشده اما پیش‌بینی می‌شود که مدل‌های GTS718 و 911 اسپیدستر نیز در این رویداد مهم حاضر شوند.

برنامه ژاپنی‌ها برای نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا نیز بیکار ننشسته و برنامه‌هایی برای نمایشگاه لس آنجلس دارد. این شرکت تصمیم گرفته تا محصول جدید خود و همچنین پروژه زیرساخت هیدروژنی جدید را معرفی کند. خودروی جدید لکسوس نیز اهداف مرموز ژاپنی‌ها برای این نمایشگاه را تکمیل می‌کند. نیسان، دیگر شرکت ژاپنی است که جدیدترین کراس اوورش را به همراه محصولاتی با الهام گرفتن از سری محبوب جنگ ستارگان به نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 می‌آورد.

از سوی دیگر، شورولت نیز قصد دارد محصولات جهانی و مخصوص بازار آمریکای شمالی را در لس آنجلس به نمایش بگذارد. سالین (Saleen) هم یک شرکت آمریکایی سازنده خودروهای سوپر اسپورت است که در خانه خود از جدیدترین محصولش رونمایی می‌کند. مسئولان سالین اعلام کرده‌اند این خودرو از تجربه 35 سال تیونینگ، خودروسازی و مسابقات حاصل شده است.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*