اوپو F5 Youth

اوپو F5 Youth با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و قیمتی مناسب رونمایی شد

اوپو F5 Youth به عنوان نسخه مقرون به صرفه‌تر گوشی F5، با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی رونمایی شد. در ادامه نگاهی به قیمت و مشخصات اوپو F5 Youth خواهیم داشت.

گوشی جدید اوپو همانند مدل پیشرفته‌تر آن، به صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح 1080×2160 و 18:9 تجهیز شده و تراشه مدیاتک هلیو پی 23 با هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی Mali G71 MP2، اطلاعات را مدیریت می‌کند.

بر خلاف F5، این تلفن هوشمند تنها در یک نسخه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند، برای استفاده از کارت حافظه نیازی به نگرانی نبوده و می‌توان از آن در کنار دو نانو سیم کارت به صورت هم‌زمان استفاده کرد.

اوپو F5 Youth

کاربران به واسطه دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، قادر به ثبت لحظات شیرین خود با کیفیتی مطلوب خواهند بود. اگرچه در بخش جلویی بر خلاف بخش پشتی خبری از فلاش ال ای دی نیست، اما دستگاه با افزایش نور صفحه، به ثبت عکس‌ها در محیط‌های کم‌نور کمک می‌کند.

اوپو F5 Youth

از دیگر ویژگی‌های گوشی اوپو F5 Youth نیز می‌توان به باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی، Color OS 3.2 بر پایه اندروید 7.1، سنسور اثر انگشت پشتی و سیستم تشخیص چهره اشاره کرد.

اوپو F5 Youth

هم‌اکنون اوپو F5 Youth با قیمت 275 دلار، در دو رنگ مشکی و طلایی روانه بازار فیلیپین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*