ارتباط پروژه هارپ با زلزله های ایران

اظهار نظر معاون امنیتی وزارت کشور در مورد ارتباط پروژه هارپ با زلزله های ایران

بعد از وقوع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در کرمانشاه و تعداد زیاد پس لرزه ها، حرف و حدیث های بسیاری در خصوص ارتباط پروژه هارپ با زلزله های ایران مطرح شد. اکنون معاون امنیتی وزارت کشور، در مورد ارتباط پروژه هارپ با زلزله های ایران اظهار نظر کرده است.

سردار محمد حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزارت کشور در گفت و گو با ایلنا، در رابطه با ارتباط پروژه هارپ با زلزله های ایران اعلام کرد ما در این مورد نمی‌توانیم هیچ اظهار نظری داشته باشیم، زیرا هیچ گزارشی از مراجع علمی، نظامی و غیر نظامی به ما نرسیده است؛ من هم مثل تمام شما این موضوع را شنیده ام و اصلا هیچ گونه مبنای علمی و تخصصی ندارد.

ارتباط پروژه هارپ با زلزله های ایران

برنامه پژوهشی یونوسفر فعال با فرنکاس بالا ، موسوم به هارپ (HAARP)، یک پروژه پژوهشی است که در سال 1993 برای برسی و پژوهش درباره لایه یونوسفر با استفاده از امواج رادیویی تاسیس شد.

هارپ یک پروژه علمی است و از طریق آن دانشمندان با ایجاد تغییرات در یونوسفر که در دورترین و ناشناخته ترین بخش از جو زمین است، امکان مطالعه در مورد آن را پیدا کرده و آن را به صورت یک آزمایشگاه طبیعی در می‌آورند. هارپ این عمل را با امواج رادیویی که در فرکانس بالا توسط رادارهای خود منتشر می‌کند، انجام می‌دهد.

ارتباط پروژه هارپ با زلزله های ایران

بخشی از امواج فوق در ارتفاع 100 تا 350 کیلومتری از سطح زمین جذب شده و با افزایش شتاب الکترون ها در آن منطقه باعث گرم شدن یونوسفر می‌شوند. لایه یونوسفر در حالت عادی دمایی معادل 1400 درجه سانتیگراد دارد و با این تحریک انرژی فراوانی در آن ایجاد شده و باعث افزایش دما تا 20 درصد می‌شود.

ارتباط پروژه هارپ با زلزله های ایران

سردار محمدحسین ذوالفقاری همچنین در مورد نورهای عجیبی که در روزهای 29 آبان و 21 و 30 آذر در آسمان شهرهای تبریز، مشهد، ایلام، گتوند، مسجد سلیمان و لالی همزمان با شنیدن صداهای عجیب توسط اهالی گزارش شده گفت:

ما هم این موضوعات را در فضای مجازی دیدیم و در همین اندازه در جریان هستیم، البته هیچ گزارش رسمی در این مورد نداشتیم. رده های پدافند هوایی و نظامی هر کدام در حوزه خود فعال هستند و اگر موضوع و مشکل خاصی باشد به ما اعلام می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سواد در ایران کلا زیر خط فقره?

  2. به نظر من یکی که دورغه!!

    البته همه چیز ممکنه

  3. دروغه همش بابا .مردمم و بگیری همش شایعه بسازن

  4. مسعولینی که میدونن و باید بهشون بگنن هم نمیدونن و خوابیدن خونشون! اصلا نمیتونن اظهار نظر کنن چون کلا پای عمل که برسه هارتو پورت تموم میشه و هیچییییی نمیدونن ۴ نفر از اپل بیارید استخدام کنین علمتون بره بالا خوب

    • خخخخ داداش شما سوادت در حد بچه اول دبستانم نیست. کلا همه جا بحث اپل میاری. الان کار کنا اپل چه ربطی به زلزله داره ؟ اپل کارکناش مگه زلزله شناسن؟ تو دیگه خیلیی پرتی برادر
      فک کنم هرشبم خواب اپل میبینی

  5. این سردار بفرمایند چی بلد هستند !؟ برادر من در یک آموزش استاندارد 99/99 درصد حاکمان مملکت بیسواد هستند و وضعیت کشوری با چنین حاکمانی ، همین حد می باشد !؟

    • طرف نماینده مجلسه باور کرده بود که ترامپ گفته سردار سلیمانی باید بهمون تسلیم کنید
      و ایران هم قبول کرده.سطح سواد زیر خط فقر هههه
      بازم میگم طرف نماینده مجلس بود.بچه پنج ساله اینو باور نمیکنه