نظر پروفسور فیروز نادری درخصوص هارپ، زمین تخت، زلزله در ایران و غیره

نظر پروفسور فیروز نادری درخصوص هارپ، زمین تخت، زلزله در ایران و سفر انسان به ماه

پروفسور فیروز نادری، دانشمند 71 ساله ایرانی-آمریکایی، به تازگی در صفحه اینستاگرام خود، نظرش را در خصوص پروژه هارپ، زمین تخت، زلزله در ایران و چند مساله‌ی دیگر عنوان کرده است.

دکتر فیروز مایکل نادری، دانشمند ایرانی، محقق سابق ناسا و مشاور مدیر این سازمان است که اخیرا در پیج اینستاگرامی خود، به چند موضوع مهم پرداخته که این روزها در گوشه و کنار ایران و جهان شنیده می‌شود. زلزله در ایران یکی از مهمترین مسایلی است که این روزها به موضوعاتی همچون HAARP نسبت داده شده است. پروفسور نادری، زمین تخت گرایان را نیز مورد هجوم قرار داده و این اطمینان را به منتقدین ناسا می‌دهد که سفر انسان به ماه داستانی جعلی، ساخته‌ی ذهن ناسا نیست.

یکی دیگر از بخش‌های پست کوتاه نوشته‌شده در صفحه اینستاگرام پرفسور فیروز نادری، به اخبار منتشرشده در کانال‌های تلگرامی، فیسبوک و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد. این دانشمند بزرگ ایرانی از مردم خواسته که همه‌ی مطالب موجود در شبکه‌های اجتماعی را باور نکنند. با توجه به اینکه هر شخص با هر طرز تفکری به این شبکه‌ها دسترسی آزادانه‌ای دارد، به راحتی می‌توان مطالب کذب و خلاف واقعی در آنها منتشر کرد و بین سایرین به اشتراک گذاشت.

در ادامه، ترجمه‌ی پست اینستاگرامی پرفسور نادری را بخوانید.

به قدرت تفکر خود اتکا کنید؛ هر مطلبی را که در اینترنت، فیسبوک، کانال های تلگرامی یا یوتیوب دیدید و یا از اقوام درجه یک خود در مکان‌های مختلف شنیدید، باور نکنید. احتمال اینکه در تصادف رانندگی بمیرید بیشتر از آن است که توسط برخورد سیارک به زمین در فوریه 2019 جان خود را از دست دهید. هارپ ربطی به زلزله در ایران یا هرجای دیگر جهان ندارد. سفر به ماه جعلی نیست، زمین تخت نیست و همه‌ی قدیسین انسان‌هایی پاک نیستند.