سیستم هوش مصنوعی انگلستان

سیستم هوش مصنوعی انگلستان ویدیوهای داعش را با دقت 99.9 درصد مسدود می‌کند!

سیستم هوش مصنوعی انگلستان که اخیرا شاهد رونمایی رسمی آن هستیم، می‌تواند ویدیوهای تبلیغاتی گروه تکفیری داعش را با دقت 99.995 درصد مسدود کرده و از نشر آنها جلوگیری کند.

مقامات انگلستانی مدعی شده‌اند که فناوری هوش مصنوعی آنها، به پلتفرم‌های کوچک در جلوگیری از پخش محتوای تولیدشده توسط این گروه تکفیری کمک می‌کند.

کمپانی ASI Data Science که مقر آن در لندن واقع شده است، این پروژه را با 600 هزار پوند (840 هزار دلار) پولی که از طریق عموم تهیه شده، توسعه داده است.

از آنجایی که اغلب ناشران بزرگ برای نظارت بر محتوای خود، سرمایه‌گذاری‌های سنگینی انجام می‌دهند، دولت قصد دارد این سیستم را در اختیار موسسات و ناشران کوچک‌تر قرار دهد.

سیستم هوش مصنوعی انگلستان به صورت رایگان ارائه می‌شود تا مبارزه با محتوای افراطی، به شکل موثرتری انجام شود. Telegra.ph ،Vimeo و pCloud هم از اولین کمپانی‌هایی خواهند بود که از این فناوری بهره‌مند می‌شوند.

سیستم هوش مصنوعی انگلستان

طی بیانه‌ای رسمی که توسط “Home Office” منتشر شده است، داعش و حامیان آن پلتفرم‌های کوچک‌تر را بیشتر از قبل هدف قرار می‌دهند و آنها اغلب منابع یکسان برای توسعه این فناوری را ندارند.

این مدل که با استفاده از بیش از هزار ویدیو از داعش توسعه داده شده است، به یک پلتفرم مشخص اختصاص ندارد؛ در نتیجه می‌تواند برای پشتیبانی از تشخیص تبلیغات این گروه در طیف وسیعی از سایت‌ها و سرویس‌های ویدیویی مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

ASI می‌گوید سیستم هوش مصنوعی انگلستان می‌تواند سیگنال‌های نامحسوس در ویدیوها را انتخاب کرده و آنها را به عنوان تبلیغات نشانه‌گذاری کند. همچنین این فناوری قادر به تشخیص و تمیز دادن این موارد از گزارش‌های خبری با صحنه‌های مشابه است.

طیق گزارش‌ها، نحوه عملکرد دقیق این سیستم برای برخی رسانه‌ها تشریح شده، اما از آنها خواسته شده است تا جزئیات آن را منتشر نکنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. تند روی توی هر چیزی باعث اسیب رساندن به اطرافیان میشه
    چ توی دین چ هر چیز دیگه ای
    هر کسی عقیده خودشو داره و اینی که بخوایم بخاطر چیزی که ما قبول داریم اون یکی قبول نداره سرشو ببریم اینقدر منفور میشیم

  2. این حرومی ها هنوز ویدو میذارن؟؟؟

  3. ولی داعشی دو روح متفاوت در یک بدنن ها.یه روحیه کشتن و دلسنگی دارن
    یه روحیه ی فداکاری که بخاطر راحتی خونوادشون همچین شغلی دارن خخخخخ خوب پولیه ولی تا 7 جدشون در رفاه

  4. مارو از داعش میترسونید؟ما خودمون خودمونو میخوریم .

  5. این داعش مگه نابود نشد؟؟؟

  6. بی بی سی هم گفت ?