فوجي فيلم دوربين جان سخت و دوست داشتني FinePix XP200 را معرفي کرد

اگر به دنبال یک دوربین دیجیتال مقاوم هستید و نمی خواهید همیشه نگران شکستن  یا آسیب دیدن آن هنگام  رها شدن از دستانتان و یا حتی ضربه های سنگین تر احتمالی باشد، فوجی فیلم دوربین جدیدی با نام  XP200 برای شما دارد. این دوربین بخشی از سری دوربین های Fujifilms’ XP می باشد که مقاومت لازم را برای سقوط از ارتفاع ۲ متری بر روی زمین دارد. در مقابل سرما تا ۱۴- درجه مقاوم است و ضد گرد و غبار و ضد آب بودن تا عمق ۱۵ متری از دیگر مشخصاتش می باشد.

دوربین عکاسی FinePix XP200 در رنگ‌های بسیار شاد، صورتی، قرمز، سبز، زرد، آبی و نارنجی و همچنین با بدنه براق وارد بازار می‌شود. این دوربین به یک سنسور 16 مگاپیکسل CMOS و لنز 28-140 میلی‌متر تجهیز شده و دارای یک صفحه نمایش LCD سه اینچی با 920 هزار نقطه است.
دوربین FinePix XP200 فوجی‌فیلم قادر به عکس برداری پشت سرهم با نرخ 10 فریم در ثانیه و فیلم برداری 1080 با 60 فریم در ثانیه است.

این دوربین از اتصال بی‌سیم وای-فای نیز پشتیبابی می‌کند تا کاربر بتواند به راحتی تصاویر گرفته شده را به ابزارهای دیگر از جمله تلفن هوشمند یا کامپیوتر خود منتقل کند. فوجی‌فیلم قابلیت ضبط خودکار را از طریق نرم افزار خاصی در اختیار کاربر قرار داده که توسط آن امکان انتقال تصاویر بصورت خودکار از دوربین به کامپیوتر یا موبایل صورت می‌پذیرد. اپلیکیشن مربوط به این دوربین بر روی ابزارهای اندرویدی و iOS قابل نصب است.

{photo}92/01/02/Fujifilm-FinePix-XP200{/photo}

اما نکته جالب در مورد این دوربین ضد آب و ضد گرد غبار بودن آن است. XP200 تا عمق 15 متری زیر آب و همچنین دمای منفی 10 درجه سانتی‌گراد بدون مشکل کار می‌کند و ضربه حاصل از افتادن از ارتفاع 2 متری را نیز دوام می‌آورد.

دوربین XP200 فوجی فیلم تا دو ماه دیگر و با قیمت 300 دلار وارد بازار خواهد شد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*