آیفون SE 2 اپل

آیفون SE 2 اپل احتمالا در هند تولید می‌شود

جدیدترین شایعه منتشر شده در مورد گوشی آیفون SE 2 اپل (Apple iPhone SE 2) حاکی از آن است که این محصول در کشور هند تولید می‌شود. در ادامه ابعاد مختلف این گزارش جدید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بازار اخبار و شایعات در مورد گوشی آیفون SE 2 اپل بسیار داغ است و حالا نیز منابع لودهنده از تهیه و تولید آن در کشور هند خبر داده‌اند. با این حال شرکت اپل در دست ساخت بودن گوشی iPhone SE 2 را نیز تایید نکرده است و هنوز ابهامات زیادی در مورد این محصول داریم.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، شاهد تغییر بزرگی در سیاست شرکت اپل هستیم، چرا که اکثر تلفن های هوشمند این شرکت در کشور چین و توسط سازنده داخلی Foxconn تولید می‌شود. تنها محصولی که اهالی کوپرتینو در کشور هند تهیه و تولید کرده‌اند آیفون SE است که تولید آن از سال قبل آغاز شد و دلیل آن نیز مالیات بالای مربوط به حوزه فناوری در این کشور است.

با این حال اگر تولید گوشی جدید اپل در کشور هند آغاز شود نباید آنچنان غافلگیر شویم. با ورود گوشی‌ های مقرون به صرفه Android GO به این کشور بزرگ و پرجمعیت، بازار تلفن های هوشمند در این کشور رونق خوبی گرفته است. علاوه بر این طبق جدیدترین آمارهای منتشر شده، در هند به ازای هر 9 نفر تنها دو نفر گوشی هوشمند دارند. این در حالی است که در ایالات متحده آمریکا از هر 3 نفر، دو نفر گوشی هوشمند دارند. بنابراین کشور هند فرصت خوبی برای شرکت اپل جهت افزایش آمار فروش محصولات فراهم کرده است. اگر هدف این شرکت، بازار تلفن همراه در کشور هند باشد، پس تولید آیفون SE 2 اپل در این کشور کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

با اینکه تهیه و تولید گوشی iPhone SE 2 در کشور هند منطقی به نظر می‌رسد، اما اختصاص و انحصار این محصول فقط به این کشور کمی غیرمعمول خواهد بود. علاوه بر این فراموش نکنید که منبع لودهنده این گزارش آنچنان معتبر نیست و نمیتوان این اطلاعات را به سادگی باور کرد. در این زمینه باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم.