ظرفیت باتری گلکسی جی 8 و جی 8 پلاس سامسونگ

ظرفیت باتری گلکسی جی 8 و جی 8 پلاس سامسونگ لو رفت

یک خبرگزاری برزیلی ظرفیت باتری گوشی های گلکسی جی 8 و جی 8 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy J8 & J8 Plus) را افشا کرد. ظاهرا این گوشی ها از باتری هم سایز باتری گوشی های گلکسی اس 9 برخوردارند.

پس از آن که سامسونگ نام گوشی های سری گلکسی A خود را تغییر داد و دو محصول به نام‌های گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس را عرضه کرد، به دنبال آن افتاد که دیگر محصولاتش را نیز با نامی هماهنگ با این‌ها روانه بازار کند. در همین راستا دی ماه سال گذشته بود که برای نخستین بار خبر عرضه گوشی های سری گلکسی جی 8 سامسونگ شنیده شد. دو گوشی به نام‌های گلکسی جی 8 و گلکسی جی 8 2018 در سایت‌های بنچمارک گیری GFXBench و Geekbench رویت شده بودند که جزئیاتی از این محصولات را افشا می‌کردند.

مشخصات گلکسی جی 8 / 8 پلاس

بر اساس این بنچمارک‌ها گوشی گلکسی جی 8 سامسونگ با شماره مدل SM-J800FN از یک پردازنده 8 هسته‌ای با تراشه 14 نانومتری قدرت می‌گیرد که 3 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. در سمتی دیگر مدل پلاس این گوشی نیز دارای شماره مدل SM-J805G است و به تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام مجهز خاوهد بود. ظرفیت رم این گوشی 4 گیگابایتی بوده و فرکانس پردازنده آن نیز به جای 1.6 گیگاهرتزی در مدل اصلی، 1.8 گیگاهرتز خواهد بود.

ظرفیت باتری گلکسی جی 8 و جی 8 پلاس سامسونگ

حال در تازه‌ترین اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده، یک خبرگزاری برزیلی ظرفیت باتری گوشی گلکسی جی 8 و برادر بزرگ‌تر آن مدل جی 8 پلاس را افشا کرده است. به نقل از این گزارش، باتری مدل اصلی Galaxy J8 سامسونگ 3000 میلی‌آمپر ساعت و مدل Galaxy J8 Plus نیز 3500 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این دقیقا مشابه ظرفیت باتری است که سامسونگ در گوشی های خانواده گلکسی اس 9 خود از آن استفاده کرده است.

این گوشی ها قرار است جایگزین گوشی های سری گلکسی جی 7 باشند. بدینی است که هنوز سامسونگ سرگرم گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 9 خودش است، بنابراین هنوز زود است که بخواهند مانور تبلیغاتی گوشی های خانواده گلکسی J8 خود را آغاز کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دیگه 4000 میلی امپر زد هواوی اگه سامسونگ ادعاش میشد باید یه همچین کاری میکرد.باید ارتقا میداد

  2. ههه قیمتشم حتما بالای سه تومنه

  3. سامسونگ گیر بده به یه چیزی تا دو سه سال همونو میزنه