کانسپت لینکلن آویاتور

نمایش کانسپت لینکلن آویاتور (Lincoln Aviator) در نمایشگاه خودرو نیویورک

کانسپت لینکلن آویاتور (Lincoln Aviator) یکی از بهترین خودروهای به نمایش درآمده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 بود. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این شاسی بلند مفهومی می‌پردازیم.

شرکت لینکلن با رونمایی از کانسپت Aviator در نمایشگاه خودرو نیویورک، توجه‌ها را به خود جلب کرد. اما آیا این شرکت واقعا قصد دارد این مدل مفهومی زیبا را به تولید برساند یا خیر؟ خبر خوب برای طرفداران محصولات این برند و شاسی بلندهای پریمیوم این است که مدل تولیدی تقریبا با نمونه به نمایش درآمده در نمایشگاه یکسان خواهد بود. دیوید وودهاوس (David Woodhouse)، مدیر طراحی شرکت لینکلن، تولید محصولی با خط طراحی آویاتور را تایید کرده است.

کانسپت لینکلن آویاتور

طراحی کانسپت لینکلن آویاتور به خصوص قسمت جلویی آن، دنباله‌روی مدل معروف Navigator است، البته خطوط نرم‌تر در طراحی بدنه‌ی این مدل مشاهده می‌شود. آویاتور با طراحی متمایز خود نسبت به سایر محصولات این برند، به عنوان یک کراس اوور میان سایز زیبا و سه ردیفه در کلاس خودروهای پریمیوم شناخته می‌شود.

کانسپت لینکلن آویاتور

در داخل کابین خودرو نیز شاهد طراحی منحصربه‌فردی هستیم و فضایی تجملی با ظرفیت 7 سرنشین را مشاهده می‌کنیم. پوشش چرمی مرغوب با سوراخ‌های بر روی آن به همراه تریم خاکستری زغالی، جلوه بصری ویژه‌ای را به وجود آورده و عناصر سیاه و سفید براق نیز در داخل کابین به چشم می‌خورند.

نسخه تولیدی کانسپت لینکلن آویاتور در سال 2019 میلادی وارد جاده‌ها می‌شود. این کراس اوور لوکس احتمالا به پیشرانه biturbo وی 6 با نمونه پلاگین هیبریدی مجهز خواهد شد. لینکلن ادعا می‌کند که Aviator از بسیاری از ابرخودروهای امروزی نیز قوی‌تر است. پلتفرم مورد استفاده در این مدل مفهومی برای خودروهای دیفرانسیل عقب است، اما احتمالا در نمونه تولیدی از سیستم چهار چرخ محرک استفاده خواهد شد.

کانسپت لینکلن آویاتور

همچنین لینکلن در کانسپت آویاتور از تکنولوژی‌های کمک‌راننده‌ی زیادی بهره برده است. علاوه بر سیستم کمک راننده‌ی جدید فورد به نام Co-Pilot360، این شاسی بلند از تکنولوژی جدید پیش نمایش تعلیق استفاده می‌کند. این سیستم با استفاده از یک دوربین، مسیر پیش رو را اسکن کرده و با توجه به شرایط جاده، سیستم تعلیق را تنظیم می‌کند. همین‌طور مالک خودرو می‌تواند به جای کلیدهای سنتی از گوشی هوشمند خود برای کنترل بخش‌های مختلف خودرو استفاده کند.

عکس های کانسپت لینکلن آویاتور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*