دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک

دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک رسما معرفی شد

دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک معرفی شد. این دوربین علاوه بر ارائه امکانات لازم برای ثبت عکس ها و ویدیوهای باکیفیت، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. در ادامه با معرفی دوربین جدید بلک مجیک همراه ما باشید.

اولین نسل دوربین Pocket Cinema شرکت آمریکایی بلک مجیک در سال 2013 معرفی شد. این دوربین در ارائه کیفیت لازم برای عکاسان حرفه ای و جای دادن تمامی امکانات لازم برای آن‌ها در بدنه‌ای کوچک و قابل حمل موفق ظاهر شد. پنج سال بعد و با درخواست‌های متعدد طرفداران، سرانجام این شرکت از نسل جدید دوربین حرفه‌ای خود پرده برداری کرد. ساعاتی پیش شاهد معرفی رسمی دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک بودیم.

دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک

مدل جدید 4K این دوربین به طور کامل بازطراحی شده است و گرچه هنوز به همان میزان قابل حمل و کوچک نیست، اما باید آن را نسبت به سایر محصولات بازار در رده‌ی دوربین های کامپکت قرار داد. بزرگ‌ترین به روزرسانی انجام گرفته در این دوربین، استفاده از یک سنسور جدید HDR 4/3 با وضوح 4096×2160 DCI 4K بوده است. این دوربین جدید همچنین دارای 13 استاپ داینامیک رنج و ارائه ISO‌ تا محدوده 25600 است. تکمیل کننده‌ی این ترکیب جذاب نیز لنز‌های Micro Four Thirds خواهند بود.

دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک

دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک قادر به ثبت فرمت ProRes با نرخ 10 بیت و RAW با نرخ 12 بیت است و از 3D LUTS نیز پشتیبانی می‌شود. شما می‌توانید ویدیوهایتان را با وضوح 4K در نرخ 60 فریم بر ثانیه یا Full HD در نرخ 120 فریم بر ثانیه به ضبط برسانید. در اینجا 4 میکروفون داخلی همراه یک خروجی XLR مینی با قدرت فانتوم 48 ولت نیز وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های ارتباطی این دوربین می‌توان به یک درگاه HDMI سایز بزرگ و ویدیوهای HDR و 10 بیت با پوشش صفحه نمایش اختیاری، جک هدفون، جک میکروفون، اتصال برق DC 12V و درگاه USB نوع C اشاره کرد. در انتها همچنین باید اشاره کرد که شما می‌توانید به صورت مستقیم یک هارد درایو مجهز به درگاه USB‌ نوع C را به این دوربین متصل کرده و به صورت مستقیم بر روی درایو ضبط کنید. گرچه شما همچنان قادر به استفاده از یک کارت SD، کارت UHS-II یا CFast نیز در داخل این دوربین برای نگه‌داری از فایل‌های‌تان هستید.

دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک

این دوربین از بدنه‌ای با جنس فیبر کربن پلی کربنات کامپوزیت برای استحکام بیشتر نسبت به نسل پیشین خود بهره‌مند است. بر روی قاب پشتی آن نیز یک نمایشگر لمسی 5 اینچی با سیستم عامل Blackmagic OS‌ به منظور کنترل آسوده‌تر المان‌های نرم افزاری تعبیه شده است. شما حتی می‌توانید به لطف اتصال بلوتوثی، از راه دور این دوربین را کنترل کنید.

قیمت دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک

بهترین قسمت معرفی دوربین جدید بلک مجیک ، قیمت آن است. دوربین Pocket Cinema 4K بلک مجیک با قیمت پایه 1295 دلار به فروش خواهد رسید که تنها نصف قیمت دوربین جدید پاناسونیک GH5S خواهد بود. خبر خوب این که شما با پرداخت این مبلغ صاحب نرم افزارهای ویرایش ویدیویی DaVinci Resolve Studio‌ و BlackMagic نیز خواهید شد. انتظار می‌رود بلک مجیک فروش دوربین جدیدش را از اواخر سال 2018 آغاز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*