گوشی موبایل اچ تی سی یو 12

گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 با نمایشگر «بدون فریم» در راه است

برخی از مشخصات کلیدی گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 (HTC U12) از طریق وب‌سایت “Open Development” شرکت ورایزن لو رفت. به نظر پرچمدار جدید اچ تی سی قرار است با صفحه نمایش 6 اینچی بدون فریم به دست کاربران برسد.

گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود

بعد از اضافه شدن نسخه 128 و 256 گیگابایتی گلکسی S9 به بخش “Open Development” وب‌سایت ورایزن، حالا نوبت به پرچمدار آینده اچ تی سی رسیده است تا کاربران با مشخصات فنی آن آشنا شوند. بر این اساس، گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 به صفحه نمایش «بدون فریم» 6 اینچی از نوع Super LCD 6 با وضوح WQHD مجهز شده و پوشش گوریلا گلس از آن در برابر عناصر بیرونی محافظت خواهد کرد. ظاهرا گوشی جدید اچ تی سی به لطف استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. سایر موارد هم شامل ویژگی‌هایی همچون بلوتوث 5.0، ضبط ویدیوهای 4K، اندروید 8.0 اوریو و وجود “HTC Sense Companion” می‌شوند.

این حقیقت که لیست “Verizon Open Development” فناوری LTE Cat 12 را نشان می‌دهد، کمی تعجب برانگیز است چرا که Cat 12 یک استاندارد قدیمی بوده و فاصله زیادی با Cat 18 دارد که توسط اسنپدراگون 845 پشتیبانی می‌شود.

هم‌اکنون این تلفن هوشمند در بخش «جدید» ثبت شده است. در این صورت می‌توانیم نسبت به معرفی HTC U12 در ماه آینده میلادی امیدوار باشیم.