پا به سن گذاشتن مدیران فناوری

پا به سن گذاشتن مدیران فناوری را در این تصاویر متحرک تماشا کنید

تماشای سریع پا به سن گذاشتن مدیران فناوری به شکلی غیر عادی مسحورکننده است. در ادامه، تصاویری متحرک از مدیران مشهوری همچون استیو جابز، بیل گیتس، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و جف بزوس را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانند شما را متحیر کنند.

پیشرفت قابل توجه فناوری را می‌توان نتیجه زحمت زیاد برخی از افراد سرشناس این حوزه در نظر گرفت. اگرچه حالا بسیاری از دنبال‌کنندگان دنیای تکنولوژی با این افراد آشنا هستند، ولی تماشای کودکی، نوجوانی و جوانی آنها نیز برای بسیاری جذاب است. اخیرا تیمی از Empire Flippers، وب‌سایتی که در زمینه خرید و فروش سایت‌ها فعالیت دارد، مجموعه‌ای از تصاویر متحرک مدیران ارشد دنیای فناوری را در کنار یکدیگر قرار داده است که می‌تواند تغییرات سنی آنها طی سال‌های اخیر را نشان دهد. این گیف‌ها، ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، بیل گیتس، جف بزوس و استیو جابز را طی چند ثانیه نشان می‌دهند که پیرتر و پیرتر می‌شوند.

نتیجه چنین ایده‌ای واقعا جذاب است.

تصاویر متحرک از پا به سن گذاشتن مدیران فناوری

ابتدا با مدیر ارشد اجرایی فیسبوک یعنی مارک زاکربرگ شروع می‌کنیم. توجه کنید که با افزایش سن، چهره او تا چه اندازه جدی‌تر می‌شود.

جف بزوس به عنوان مدیر ارشد اجرایی آمازون زمانی که کودک بود، موی بسیار بیشتری روی سر خود داشت. ولی علی‌رغم ریزش آنها، او هم‌چنان رفتار شادی دارد. لبخند زدن زمانی که ثروتمندترین انسان روی کره زمین باشید، کار آسانی است.

موسس مایکروسافت، بیل گیتس، در گذشته علاوه بر موهای بلند، عینک‌های بسیار بزرگی هم داشت که البته حالا دیگر خبری از هیچ‌کدام از آنها نیست.

تصویر پیش رو، مدیر ارشد اجرایی دو شرکت تسلا و اسپیس ایکس یعنی ایلان ماسک را نشان می‌دهد. چهره او هم‌چنان شباهت بسیار زیادی با کودکی او دارد.

و در نهایت، مدیر سابق اپل، استیو جابز را می‌بینیم که چهره او طی سال‌ها بیش از سایرین تغییر کرده است. با این حال، او لباس مشکی خود را تا مدت زیادی حفظ کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خدا حفطشون کنه این ازادی یواشکیمونو مدیون ایناییم

  2. اینا با پیر شدنشون زندگی کردن با بهترین امکانات

  3. حرفی از دورف نبود