تورهای بهاری

پرطرفدارترین تورهای بهاری کجاست؟

دلچسب‌ترین زمان سفر در همین روزهاست. در فصل بهار هر چند کوتاه باید به شهر جدید و دوست داشتنی سفر کرد، با تجربه‌های جدید رو‌برو شد و ادامه سال را با انرژی خوب و تازه به جاهای خوب رسید. قبل از شروع تعطیلات تابستان نرخ پرواز‌ها در ارزان‌ترین حالت قرار دارد و زمان مناسبی برای سفر چند روزه است.

گرجستان؛ سرزمین دیدنی‌ها و خوردنی‌ها

در تور گرجستان می‌توانید در بهترین هتل‌های زیبای چهار و پنج ستاره لوکس با قیمت بسیار مناسب و صبحانه رایگان اقامت کنید اینجا شهر هتل‌های پنج ستاره زیبا و نوستالژی است. در تفلیس فرهنگ مردم اروپای شرقی و آسیا ادغام شده که شما مردمی مهربان با فرهنگ اروپایی را می‌بینید. دیدن تفلیس در بهار یک سفر تمام عیار است. تمام شهر تازه و سبز شده تفاوت ارتفاع از سطح دریا و تاثیر متفاوت دریای سیاه و کوه‌های قفقاز باعث شده آب و هوایی کاملا متغیر را شاهد باشید و از گذراندن روز‌های بهار و تابستان مطبوع در تفلیس لذت ببرید.

رفتن به گرجستان بسیار راحت شده و نیاز به ویزا ندارد با توجه به این که در سال‌های اخیر مقصد دوست داشتنی برای گردشگران شده آژانس مقتدر سیر تابان برنامه‌های تور مناسبی را برنامه‌ریزی کرده است که همگی با خط‌های هوایی زاگرس و قشم ایر ارائه شده‌اند. این پرواز‌ها ساعت پروازی و قیمت مناسبی دارند. برای راحتی گردشگران عزیز خدمات ترانسفر فرودگاه به هتل محل اقامت در نظر گرفته شده و به راحتی بعد از رسیدن به تفلیس به هتل خود می‌رسید.

تورهای بهاری

برای خرید در تفلیس کافی است لاری به همراه داشته باشید و به تفلیس مال بروید. شک نکنید هر مدلی که سفر رفته باشید در اینجا خوش می‌گذرد چون اینجا علاوه بر اینکه مرکز خرید جذابی ‌است، سینما و رستوران‌های خوب بین‌المللی هم دارد که کاملا یک روزتان را پر می‌کند. اگر عاشق خرید در ایکیای گرجستان هستید و یا حتی از دیدن و چیدمان زیبای آن ایده خوب می‌گیرید، حتما سری به نمایندگی آن در باتومی و تفلیس بزنید.

در برنامه‌ریزی سفرتان قدم‌زنی در خیابان روستا ولی و کافه‌نشینی در میدان آزادی را هم بگنجانید. اگر دوست‌دار طبیعت هستید به دریاچه لاک‌پشت بروید و از نهار‌های خوش طعم گرجی کنار دریاچه لذت ببرید، در بلوار باتومی دوچرخه سواری کنید و یک نوشیدنی خوش طعم را در کافه چاچا‌تایم امتحان کنید. با توجه به اینکه تور گرجستان این روز‌ها ارزان شده برای یک سفر کوتاه هیجان انگیز درنگ نکنید و چمدان ببندید و راهی این سرزمین زیبا شوید.

استانبول؛ شهر معاشرت‌های دل‌انگیز

سفر به ترکیه، سرزمینی که روزگاری در آن حکومت می‌کردند و می‌تاختند. استانبول شهر کلیسا و مساجدی که بخشی از تاریخ جهان در آنجا شکل گرفت و رقم خورد. در این شهر قدم بزنید مردمش را تماشا کنید و ببینید چه آرام کنار پل بوسفور به ماهیگیری مشغولند. به جزیره بیوک‌آدا بروید و در این جزیره که هیچ ماشینی تردد نمی‌کند و در ساحل زیبای دریای سیاه دوچرخه‌سواری کنید. رستوران‌های خوبی هم که غذاهای دریایی سرو می‌کنند در این جزیره هستند که روزتان را خوش طعم‌تر می‌کنند.

به گزارش ویرلن؛ در استانبول به دلیل بالا بودن استاندارد‌ها و قوانین هتل‌داری هتل سه ستاره خوب هم می‌توانید رزرو کنید و با بودجه کم به این سفر بروید. البته که هتل‌های لوکس مانند مارمارا پرا با داشتن استخر‌ و اتاق‌های زیبا وسوسه‌کننده است. با مدیریت زمان سفر مثل سفر در بهار که هنوز تعطیلات تابستانی شروع نشده می‌توانید هتل‌های خوب را با خط‌های هواپیمای ماهان، زاگرس و اطلس جت ارزان تر از هر وقت دیگری رزو کنید. مزیت دیگر سفر رفتن در این روزها علاوه بر نرخ مناسب خلوت بودن اماکن دیدنی است که مجبور به صرف وقت در صف‌های طولانی نیستید.

تورهای بهاری

پکیج های ارائه شده آژاس مقتدر سیر تابان با تعداد شب محدود باعث شده شما بتوانید سفری چند روزه و راحت را به استانبول تجربه کنید. این آژانس برای آسودگی بیشتر مسافران خدمات ترنسفر فرودگاهی رایگان را برای مسافران در نظر گرفته همچنین یک لیدر فارسی زبان نیز همراه شماست.

در کافه‌های این شهر و یا شیرینی‌فروشی‌هایش باقلوای اصیل ترکی را با چای خوش‌طعمشان امتحان کنید. یادتان باشد اسکندر کباب را حتما در استانبول بخورید این غذا به قدری خوشمزه است که همه جای دنیا مشهور شده است.

برای خرید با تراموا و مترو‌های تقسیم و یا سلطان احمد به مرکز خرید فروم می‌رسید. در این مرکز خرید تمامی برند‌های خوب جهانی در دسترس هستند و همیشه بخشی از اجناس فروشگا‌ه‌ها تخفیف دارند. البته در خیابان استقلال و یا مرکز خرید جواهر هم بهترین خرید‌ها را می‌کنید. برای خرید سوغاتی‌های سنتی به گرند بازار بروید. دیدن این بازار قدیمی که سر در جالبی هم دارد خالی از لطف نیست. در منطقه سلطان احمد برای خرید قهوه به بازار ادویه بروید که عاشق این بازار رنگارنگ می‌شوید.

ورود به استانبول بدون نیاز به ویزا امکان پذیر است و تنها گذرنامه شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. بعد از اینکه گذرنامه‌تان را بررسی کردید یکی از برنامه‌های تور استانبول را انتخاب کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. بهترین جا الان استرالیاس

  2. این همه مردم ارز خارج میکنن میبرن انتالیا عشق صفا کنن بعد ما این دریای زیبارو دارم که بهش نمرسن توریس جذب کتنیم شده اشغال دونی

    • خب مردم شادی میخان ازادی میخان

    • خودبه‌خود آشغال‌دونی نشده که، آشغال‌دونیش کردیم!
      پاکیزگی ربطی به توسعه نداره (النظافه مِن الإیمان) همون آفریقائیش هم میتونه از اینی که هس تمیزتر باشه؛ مثلاً اگه ماشین‌آلات لایروبی نداره لاأقل کسی مجبورش نکرده، توویِ رودخونه/جنگل آشغال بریزه!

  3. با این حقوق بخور نمیر که نمیشه مسافرت رفت