تکنولوژی انقلابی هواوی

گوشی دارای تکنولوژی انقلابی هواوی تا چند هفته دیگر معرفی می‌شود

یک گوشی دارای تکنولوژی انقلابی هواوی قرار است به زودی معرفی شود. هرچند هنوز جزئیاتی از آن اعلام نشده، اما محصولی با برند‌‌ آنر خواهد بود و به ادعای سازنده فناوری درون آن می‌تواند مسیر صنعت موبایل را تغییر دهد.

اخیرا ما مطلع شده‌ایم که هواوی در حال کار بر روی یک تکنولوژی انقلابی است که می‌تواند مسیر صنعت گوشی های هوشمند را تغییر دهد. حالا Yu Chengdong، مدیر اجرایی بخش کسب و کار مصرفی هواوی رسما تایید کرده است که گوشی دارای تکنولوژی انقلابی هواوی قرار است تا چند هفته دیگر معرفی شود و بهترین توصیف وی از آن «یک تکنولوژی بسیار ترسناک» است. اوایل امسال نیز ما شاهد رونمایی از گوشی هواوی پی 20 پرو همراه با دوربین سه گانه بودیم که موفق به کسب امتیاز عالی 100 درصدی از DxOmark شد. حال آیا این تکنولوژی جدید نیز به بهترین شکل ممکن پا به عرصه خواهد گذاشت؟

تکنولوژی انقلابی هواوی

با توجه به جزئیات فنی، آقای Yu عنوان می‌کند که آن یک پیشرفت بزرگ در فناوری سال 2018 هواوی از زمان آغاز به کار آنها در این صنعت خواهد بود. به خصوص این که تکنولوژی انقلابی هواوی به طور خاص، عملکرد تجربه محصول را از طریق فناوری‌های اصولی بهبود خواهد بخشید. به نقل از این مدیر، تفاوت بین دیگر گوشی ها و یک گوشی که از تکنولوژی انقلابی هواوی برخوردار است، از زمین تا آسمان خواهد بود. این نشان می‌دهد که هواوی ادعای بزرگی در سر دارد و می‌خواهد پیشرفت بزرگی که طی چندین سال کرده است را در سال 2018 میلادی شکوفا کند.

Yu Chengdong از لحاظ پیشرفت، این فناوری را به بلوغ رسیده می‌داند که آماده‌ی تجاری سازی قرار گرفته است و می‌تواند انقلابی در تجربه کار با گوشی های هوشمند به وجود آورد. بنابراین، هواوی بر روی نرم افزار و سخت افزار گوشی خود کار کرده است که تغییر کیفی در سرعت عملکرد آن را نیز به همراه داشته است.

تکنولوژی انقلابی هواوی چیست؟

پیشتر در گزارشی عنوان شده بود که گوشی مجهز به تکنولوژی انقلابی هواوی با برند آنر و با کدنام “Berkeley” عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی نسل جدید هواوی مجیک با امکاناتی مملو از هوش مصنوعی است. بدیهی است که کاربران حدس‌های مختلفی را در مورد این گوشی میزنند، اما اساسا ما انتظار داریم هواوی از سیستم عامل هوش مصنوعی توسعه پیدا کرده توسط خود، یک دستیار هوشمند فوق پیشرفته و مواردی این چنینی همراه دیوایس جدید خود پرده برداری خواهد کرد. اگرچه این تکنولوژی محدود به گوشی های برند‌‌ آنر نخواهد بود. چندین دیوایس دیگر برند هواوی نیز همراه آن به عرضه خواهند رسید. همچنین گفته می‌شود دستگاه‌های فعلی برند هواوی و آنر، با به روزرسانی این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این گوشی بلونجل چینی اخر خودشو نابود میکنه

  2. هواوی رو چه به انقلاب
    انقلاب ارزش میخاد