جعبه اچ تی سی یو 12 پلاس

جعبه اچ تی سی یو 12 پلاس ، فاقد تبدیل جک 3.5 میلی‌متری هدفون

ظاهرا شرکت اچ تی سی در جعبه اچ تی سی یو 12 پلاس به صورت پیشفرض آداپتور تبدیل USB C به جک 3.5 میلی‌متری هدفون را قرار نداده تا بیش از 10 دلار برای خرید‌ آن روی دست شما خرج بگذارد. این درحالیست که پیشتر نیز شنیده شد، پرچمدار جدید اچ تی سی فاقد پشتیبانی از شارژ بیسیم نیز هستد.

پیش فروش اچ تی سی یو 12 پلاس ، گوشی پرچمدار و قدرتمند اچ تی سی که جایگزین U11 سال گذشته است، از چند روز پیش در ایالات متحده آغاز شده است. درست مشابه U11، گوشی +U12 نیز فاقد یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون است، اما ایرفون‌های HTC USonic Adaptive در داخل جعبه اچ تی سی یو 12 پلاس جای گرفته‌اند. این هدفون به وسیله درگاه USB نوع c به گوشی متصل می‌شود.

اما از آنجایی که در داخل جعبه گوشی اچ تی سی یو 11 ما شاهد حضور یک آداپتور تبدیل USB C به جک 3.5 میلی‌متری هدفون بودیم، مشتریان شاید انتظار داشته باشند که این آداپتور داخل جعبه اچ تی سی یو 12 پلاس نیز قرار داشته باشد. متاسفانه اگر شما هم چنین انتظاری داشتید، باید بگوییم که در جعبه‌ی نسخه آمریکایی این گوشی، شما نمی‌توانید چنین آداپتوری را مشاهده کنید.

محتویات جعبه اچ تی سی یو 12 پلاس

جعبه اچ تی سی یو 12 پلاس شامل یک شارژر HTC Rapid Charger 3.0، یک کابل USB نوع C،‌ یک قاب HTC Clear Case و یک جفت ایرفون USonic Adaptive است. پس اگر شما می‌خواهید از هدفون های دارای جک 3.5 میلی‌متری با گوشی خود استفاده کنید باید یک آداپتور را به صورت جداگانه خریداری کنید. خود شرکت اچ تی سی چنین آداپتوری را با قیمت 12 دلار به فروش می‌رساند.

لازم به ذکر است که مدل 64 گیگابایتی یو 12 پلاس با قیمت 799 دلار و مدل 128 گیگابایتی آن نیز با قیمت 849 دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد. این گوشی های جدید با شبکه‌های مخابراتی ورایزن،‌ AT&T و T-Mobile سازگار بوده و در دو نسخه‌ی مشکی سرامیکی و آبی نیمه شفاف به عرضه می‌رسد. لازم به ذکر است که این دو مدل در بازه‌های زمانی متفاوت فروخته خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نمیدونم چرا همچین چیزی ممکن شده
    این نشون میده دزدی و حق خوری توی هر انسانی هست