گلکسي نوت3 به پردازنده گرافيکي 8 هسته اي مجهز خواهد شد

 امروز Sammobile به نقل از منابع معتبر و قابل اعتماد در شرکت سامسونگ، خبر استفاده این شرکت از یک پردازنده گرافیکی ۸ هسته ای قدرتمند در مدل جدید سری گلکسی نوت داده است و به نظر می رسد با دستگاه فوق العاده قدرتمندی روبرو خواهیم بود.

مطابق اخبار منتشر شده، این محصول با صفحه نمایش فول اچ دی ۵.۹۹ اینچی سوپرآمولد عرضه خواهد شد که مشابه تکنولوژی صفحه نمایش گلکسی اس۴ از ساختار پیکسل های الماسی بهره می برد که عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به نسل قبلی صفحات سوپرآمولد این شرکت خواهد داشت.

گلکسی نوت ۳ از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازنده قدرتمند اکتااکسینوس و ۳ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. اما مورد اصلی که بحث برانگیز و مرموز به نظر می رسد، استفاده از یک چیپ گرافیکی جدید با نام Mali 450 می باشد که یک ساختاری ۸ هسته ای دارد. سامسونگ در نسل فعلی پردازنده های اکتا اکسینوس که در گلکسی اس۴ استفاده کرده است، از چیپ گرافیکی Power VR544 بهره برد، اما اکنون با انتشار خبر بازگشت این شرکت به سری Mali دقیقا معلوم نیست که تا چه حد گرافیک جدید از گرافیک استفاده شده در گلکسی اس۴ قوی تر خواهد بود. مسلما سامسونگ از چیپ گرافیکی ضعیف تر از گلکسی اس۴ استفاده نخواهد کرد و آنچه مسلم است شاهد قدرت گرافیکی فوق العاده ای در نسل سوم فبلت های محبوب نوت خواهیم بود.
در گلکسی نوت۳ از آخرین ورژن سیستم عامل اندروید ۴.۳ به همراه آخرین نسخه بروزشده رابط کاربری تاچ ویز این شرکت استفاده می گردد که علاوه بر امکانات نرم افزاری معرفی شده در گلکسی اس۴، شاهد امکانات و تسهیلات بیشتری در زمینه نرم افزار و کار با قلم S Pen خواهیم بود.

در رابطه با کیفیت و جنس بدنه این محصول هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و همچنین مشخص نمی باشد که سامسونگ خواهد توانست تا زمان معرفی رسمی گلکسی نوت۳ تولید انبوه صفحات منعطف YOUM را نیز شروع کند یا اینکه برای دیدن یک اسمارت فون قدرتمند منعطف از این شرکت باید تا معرفی مدل بعدی گلکسی باید منتظر باشیم. در صورتیکه جنس بدنه این محصول تغییر نکند، به احتمال فراوان مانند رویه ای که در گلکسی نوت۲ شاهد بودیم، از طراحی کاملا مشابهی با گلکسی اس۴ استفاده خواهد کرد.

براساس گمانه زنی ها، به احتمال فراوان در ماه های آگوست یا سپتامبر سال جاری میلادی(اواخر تابستان) شاهد رونمایی از فبلت قدرتمند گلکسی نوت۳ خواهیم بود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*