نسخه بین‌المللی نوکیا 5.1 پلاس

نسخه بین‌المللی نوکیا 5.1 پلاس به زودی معرفی می‌شود

نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد. این گوشی که بخشی از پروژه اندروید وان است تا چندی دیگر معرفی می‌شود. در ادامه با برخی مشخصات فنی آن آشنا شوید.

یک گوشی دیگر از سوی شرکت اچ ام دی گلوبال به زودی معرفی می‌شود. این گوشی که بخشی از پروژه اندروید وان گوگل است، به عرضه جهانی خواهد رسید. چند هفته از زمان رونمایی گوشی نوکیا X5 در کشور چین توسط اچ ام دی گلوبال می‌گذرد. ما از پیش‌تر می‌دانستیم که قرار است نسخه‌ی بین‌المللی این گوشی با نام نوکیا 5.1 پلاس عرضه شود، اما ما نمی‌دانستیم چه زمانی رخ خواهد داد. حال به لطف دریافت تاییدیه بلوتوث توسط این گوشی، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

گفته می‌شود پنج مدل مختلف از گوشی نوکیا 5.1 پلاس موفق به دریافت تاییدیه شده‌اند که به لطف NokiaPowerUser آن‌ها مرتبط با بازارهای مختلف هستند. این پنج نسخه شامل شماره کدهای TA-1108، TA-1120، TA1112، TA1102‌ و TA-1105 هستند. لازم به ذکر است که شماره کد TA-1105‌ نیز هفته‌ی گذشته در مالزی موفق به کسب تاییدیه شده بود. در اینجا گمانه زنی‌های مختلفی وجود دارد. ممکن است این کدها مربوط به دو گوشی باشند، یعنی به جز نوکیا 5.1 پلاس شاهد عرضه نوکیا 6.1 پلاس نیز باشیم. حال اینکه چقدر پیش‌بینی‌ها به واقعیت تبدیل شود مشخص نیست.

مشخصات نوکیا 5.1 پلاس

نوکیا 5.1 پلاس از یک نمایشگر 5.8 اینچی با وضوح 1520 در 720 پیکسل بهره می‌برد. این گوشی از تراشه Helio P60 قدرت می‌گیرد که با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. اینطور به نظر می‌رسد که دوربین دوگانه ای متشکل از سنسورهای 13 + 5 مگاپیکسلی، یک سنسور اثر انگشت پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی را می‌توانیم در این گوشی ببینیم. ظرفیت باتری این گوشی 3060 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و اندروید 8.1 اوریو نیز در راس بخش نرم افزاری آن قرار گرفته است. برخلاف نوکیا X1، گوشی نوکیا 5.1 پلاس بخشی از پروژه اندروید وان گوگل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یه زمانی هیشکی فکرشو نمیکرد نوکیا بتونه به این لول از پیشرفت و موفقیت برسه یه چیز غیرممکن بود ولی حالا ..

  2. خیلی گرون تر از ارزششه جدای از پول ما