شارژر وایرلس تسلا

شارژر وایرلس تسلا هم از راه رسید!

تسلا عمدتا به عنوان یک تولیدکننده‌ی خودروهای برقی شناخته می‌شود؛ اما یک شارژر بی سیم، جدیدترین محصول ارائه شده توسط این کمپانی است. البته شارژر وایرلس تسلا نه برای تغذیه‌ی خودرو بلکه برای شارژ کردن گوشی های هوشمند کاربرد دارد.

این کمپانی پیش‌تر نیز یک پاور پانک را با قیمت 45 دلار روانه بازار کرده بود اما این بار قابلیت‌های دو دستگاه را در یک محصول گنجانده است. شارژر وایرلس تسلا نه تنها دارای توان خروجی 5 وات برای شارژ بی سیم اسمارت‌فون های سازگار با استاندارد Qi است؛ بلکه با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی خود، در نقش یک پاور بانک نیز ظاهر می‌شود.

شارژر وایرلس تسلا

آن‌طور که کمپانی سازنده این محصول را توصیف می‌کند:

زبان طراحی شارژر وایرلس تسلا همانند Powerwall و سایر محصولات حوزه انرژی کمپانی است. با توجه به برخورداری این پد شارژ از یک باتری به ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت (22.2 وات ساعت) و کابل USB تایپ C، شارژ کردن گوشی از طریق اتصال این کابل هم امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین برای پر کردن باتری این شارژر وایرلس، یک پورت USB تایپ A و کابل مربوطه نیز پیش‌بینی شده است که می‌توانید همانند سایر پاور بانک ها اقدام به شارژ آن کنید.

شارژر وایرلس تسلا در ازای مبلغ 65 دلار به فروش خواهد رسید که قیمت‌گذاری غیر منصفانه‌ای به نظر نمی‌رسد؛ هرچند که محصولات مشابه ارزان‌تری نیز در بازار لوازم جانبی موبایل یافت می‌شوند.

شارژر وایرلس تسلا

علاوه بر پاور بانک و شارژر بی سیم، یکی دیگر از محصولات متفاوت کمپانی تسلا یک تخته موج سواری است که اخیرا در تعداد محدود تولید شد و با قیمت 1500 دلار به فروش رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*