ایرباد بی سیم Beoplay E6

بنگ اند اولافسن ایرباد بی سیم Beoplay E6 را معرفی کرد

بنگ اند اولافسن از ایرباد بی سیم Beoplay E6 در نمایشگاه ایفا 2018 پرده برداشت. هدفون های وایرلس جدید Bang & Olufsen با امکاناتی ویژه و البته برچسب قیمت بالا به فروش خواهند رسید.

بعد از معرفی اسپیکرهای خانگی 360 درجه Beosound 2، حالا کمپانی لاکچری بنگ اند اولافسن ایرباد بی سیم Beoplay E6 را پیش روی کاربران قرار داده است. به جای حالت گردنی سفت و سخت، محصول جدید B&O از کابل نرم برای اتصال استفاده می‌کند. به علاوه، این محصول جدید که در کنار سایر کالکشن‌ها ماه آینده عرضه خواهد شد، با یک بار شارژ می‌تواند برای 5 ساعت در خدمت شما باشد و حتی شارژ آن هنگام استفاده نیز امکان‌پذیر است.

فراتر از آن، ظاهرا ایرباد بی سیم Beoplay E6 در برابر گرد و غبار و همین‌طور پاشیدگی آب، مقاوم است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد هنگام انجام تمرینات ورزشی، بدون نگرانی از هدفون گران‌قیمت خود استفاده کنند. Beoplay E6 با رنگ آلویی تیره به فروش خواهد رسید؛ رنگی که به گفته B&O، در طراحی آن از «میوه‌های سوق، گلدان‌های سرامیکی و فرش‌های مراکشی» در کنار دیگر الهامات شهر مراکش (Merrakec) الهام گرفته شده است.

این نخستین باری نیست که بنگ اند اولافسن عرضه هدفون های بی سیم را تجربه می‌کند. در واقع، همین زمان در سال گذشته بود که E8 به عنوان یک هدفون وایرلس واقعی پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. در سال 2016 نیز ما شاهد عرضه ایربادهای بلوتوثی H5 بودیم. هرچند، قیمت طی دو سال اخیر کمی افزایش پیدا کرده و قرار است فروش E6 با 50 دلار قیمت بیشتر در مقایسه با نسل قبلی، از تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه‌های منتخب آغاز شود.

ویدیوی معرفی ایرباد بی سیم Beoplay E6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*