آیپد پرو جدید

آیپد پرو جدید در رویداد امشب اپل معرفی نمی‌شود

بر خلاف شایعات اولیه، آیپد پرو جدید در رویداد 12 سپتامبر (21 شهریور 97) اپل رونمایی نمی‌شود. طبق اخبار منتشر شده، مدل جدید iPad در یک رویداد دیگر معرفی خواهد شد و تمرکز اپل در کنفرانس امشب بر روی گوشی های آیفون است.

در حالی که به آغاز رویداد سالانه اپل نزدیک می‌شویم، لحظه به لحظه خبرهای جدیدی از محصولاتی که در این کنفرانس رونمایی می‌شوند، منتشر شده است. پس از افشای نام‌های سه گوشی آیفون جدید، میزان حافظه ذخیره‌سازی آن‌ها و همچنین اطلاعات جدید از اپل واچ سری 4، خبر شوکه کننده‌ای منتشر شد و ظاهرا قرار نیست آیپد پرو جدید در رویداد 12 سپتامبر (21 شهریور 97) اپل معرفی شود.

با توجه به کدهای به دست آمده و همچنین خبر منتشر شده در اکانت Steve Troughton-Smith در توییتر، مدل جدیدی از تبلت اپل یعنی آیپد پرو (iPad Pro) در کنفرانس امشب رونمایی نمی‌شود. به نظر می‌رسد کمپانی اپل در این رویداد، تمام تمرکز خود را بر روی معرفی گوشی های آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر و همچنین سری جدید ساعت هوشمند اپل واچ گذاشته است. احتمالا در این کنفرانس از معرفی پد شارژ بی سیم ایر پاور (AirPower) که مدت‌هاست منتظرش بودیم نیز خبری نخواهد بود.

آیپد پرو جدید در یک رویداد دیگر معرفی می‌شود

عدم معرفی آیپد پرو جدید در کنفرانس 12 سپتامبر اپل به این معنا نیست که اپل از عرضه مدل جدید این تبلت صرف نظر کرده، بلکه احتمالا کوپرتینویی‌ها در یک رویداد دیگر که شاید در پاییز امسال برگزار شود، آیپد پرو جدید را رونمایی خواهد کرد. شاید عملیات‌های مربوط به طراحی جدید، جایگزینی تکنولوژی تشخیص چهره فیس آی دی به جای تاچ آی دی و کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش باعث شده معرفی آیپد پرو جدید به تاخیر بیفتد و شاید هم اپل هدف دیگری از معرفی مدل‌های جدید iPad در یک رویداد دیگر داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خوب ایپد جدیدم معرفی میکردین ولی بهتر که دیر تر میاد چون طراحی که دوسه روز پیش ازش گذاشتین اصلا به دلم ننشست و خوشم نیامد شاید یه طراحی بهتر داشته باشه و اون یه تصویر رندر شده باشه

  2. حیف شد باید بیشتر انتظار بکشیم

  3. زد حال به طرفداران ایپد

  4. حوشبحال اونهایی که پرو دارن

  5. ای هی این همه منتظر بودیم ببینم چی رو میکنه ها