مدیرعامل سکه ثامن

مدیرعامل سکه ثامن توسط پلیس اینترپل بازداشت شد

فرهاد زاهدی‌فر، مدیرعامل سکه ثامن ، توسط نیروی انتظامی شناسایی و با همکاری پلیس اینترپل بازداشت و به کشور بازگردانده شد. زاهدی‌فر، پیش‌تر به کلاهبرداری میلیاردی محکوم و متواری شده بود.

با تلاش ماموران نیروی انتظامی، مدیرعامل سکه ثامن ، فرهاد زاهدی‌فر، که چندی قبل به کلاهبرداری میلیارد تومانی محکوم و متواری شده بود، در یک کشور خارجی شناسایی شد و توسط پلیس بین‌‌الملل ناجا بازداشت و جهت مجازات به کشور برگردانده شد.

اطلاعیه پلیس در مورد بازداشت مدیرعامل سکه ثامن

نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

فرهاد زاهدی فر، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به سکه ثامن که از چندین هزار نفر به وسیله سایت سکه ثامن، صدها میلیارد تومان در چند استان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا در یکی از کشورها شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیه بازداشت و دیشب از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به کشور بازگردانده شد.

به حول و قوه الهی، سرپنجه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی و هوشمندی هر روز قوی‌تر از گذشته اجازه فعالیت‌های مجرمانه را به هیچ‌کسی نخواهند داد و با توکل به خداوند قادر متعال و به پشتوانه این توانایی و همکاری مردم فهیم و مومن، مجرمان و غارتگران بیت‌المال و اموال مردم را در هر مخفیگاهی حتی خارج از مرزهای میهن اسلامی شناسایی، دستگیر و برای تحمل مجازات قانونی، استرداد اموال و احقاق حق مالباختگان به کشور باز خواهند گرداند.

مشروح خبر متعاقبا به آگاهی ملت عزیز خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. شاهکار کردن خودشونم که کاری نکردن اینتر پل گرفته طرفو

  2. ماشالله به پلیس با درایت ما

  3. یعنی پولامون بهمون برگردونه میشه؟

  4. باریکلا به اینتر پل مامورای ما که فقط بلدن …

  5. این یکی رو گرفتن مال ثامن الحجج چی
    کاسپین چی
    پارسیان چی
    افضل چی
    …..