شیائومی می 6 اس مشابه با می 6 خواهد بود

گوشی شیائومی می 6 اس با اندروید 9 و اسنپدراگون 845 در گیک بنچ رویت شد

گوشی شیائومی می 6 اس (Xiaomi Mi 6S) همراه با اندروید 9 پای و تراشه اسنپدراگون 845 در سایت بنچمارک گیری گیک بنچ رویت شد. شیائومی می ۶ اس نسخه‌ی جدید گوشی Mi 6 است که به زودی معرفی می‌شود.

لیستی از امتیازهای دریافت شده توسط یکی از گوشی های معرفی نشده کمپانی شیائومی در سایت گیک بنچ به انتشار رسیده است. اینطور به نظر می‌رسد که آن مربوط به گوشی شیائومی می 6 اس به عنوان نسخه‌ی جدیدی از گوشی پرچمدار سال 2017 شیائومی یعنی مدل اصلی Mi 6 است.

لیست انتشار یافته در سایت گیک بنچ نشان می‌دهد که گوشی شیائومی می 6 اس درست همانند مدل اصلی این خانواده، از تراشه اسنپدراگون 835 قدرت خواهد گرفت. این گوشی همچنین 6 گیگابایت ظرفیت رم می 6 را نیز به قرض گرفته است. گوشی مذکور در حالت آزمایش تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1830 و در حالت چند هسته‌ای نیز امتیاز 6944 را به نام خود ثبت کرده است.

نتایج بنچمارک گوشی شیائومی می 6 اس

بنچمارک شیائومی می 6 اس

هیچ جزئیات دیگری از مشخصات فنی گوشی شیائومی می 6 اس در دست نیست. احتمالا این مدل در یک نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی نیز به عرضه برسد که به طبع قیمت مقرون به صرفه‌تری خواهد داشت. ما می‌توانیم انتظار حضور دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی این گوشی را داشته باشیم. علاوه بر این، اگر رونمایی از Mi 6S‌ نزدیک باشد، قطعا طی هفته‌های آینده شیائومی پوسترهای تبلیغاتی آن را به انتشار خواهد رساند.

احتمال دارد گوشی شیائومی می 6 اس همراه با گوشی می میکس 3 و می نوت 4 معرفی شود. اگر اینچنین باشد، اواخر ماه اکتبر می‌توانیم شاهد رونمایی از جدیدترین گوشی های شرکت شیائومی در کنار یکدیگر باشیم. گفته می‌شود می میکس 3 برای رقابت با وان پلاس 6 تی که در 30 اکتبر (8 آبان) معرفی می شود، به میدان خواهد آمد. از دیگر گوشی های چینی که در این ماه میلادی از آن‌ها پرده برداری خواهد شد نیز می‌توان به آنر مجیک 2 و نوبیا ایکس نیز اشاره کرد که قرار است یک روز بعد یعنی 31 اکتبر (9 آبان)‌ رسما معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. رمش قرار بود هشت باشه پس چی شد