سامسونگ گلکسی ای ۷ 2018

آپدیت نرم افزاری گلکسی ای ۷ 2018 فیلمبرداری فوق آهسته با آن را ممکن می‌سازد

نخستین آپدیت ارائه شده برای سامسونگ گلکسی ای ۷ 2018 (Galaxy A7) یک حالت جدید را در دوربین دستگاه فعال می‌کند. از این پس کاربران این گوشی امکان ضبط ویدیوهای فوق آهسته را خواهند داشت؛ اما نباید انتظار کیفیت ویدیوهای اسلوموشن گلکسی اس 9 را داشته باشند.

گلکسی ای ۷ 2018 به دلیل داشتن سه دوربین در قاب پشتی و برخورداری از لنز واید، یکی از محصولات خاص سامسونگ محسوب می‌شود. همچنین اولین گوشی هوشمند کمپانی کره‌ای است که حسگر اثر انگشت را روی فریم کناری خود می‌بیند.

آپدیت جدید گلکسی ای ۷ 2018 حدود 275 مگابایت حجم دارد

این محصول از زمان ورود به بازار، تنها تحت به‌روزرسانی امنیتی قرار گرفته بود و آپدیتی برای فرمور آن ارائه نشده بود؛ اما آپدیت جدید که حدود 275 مگابایت حجم دارد، علاوه بر بسته امنیتی ماه نوامبر، حالت ضبط ویدیویی فوق آهسته را نیز وارد گلکسی ای 7 می‌کند.

کاربران پس از به‌روزرسانی، می‌توانند گزینه سوپر اسلوموشن را در بین سایر حالت‌های دوربین دستگاه بیابند. فیلمبرداری در این حالت با وضوح 720p انجام می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی ای ۷ 2018

این آپدیت با شماره بیلد A750FNXXU1ARK2 هم‌اکنون در چند کشور اروپایی از جمله یونان، مجارستان، جمهوری چک، ایرلند، اسلوونی، سوئیس، اتریش و هلند منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه ربطی داره آدم یکم خلاقیت تصویری داشته باشه میتونه باهاش کار کنه

  2. براب کسی خوبه که حرفشو داره میدونه با اسلو موشن چیکار کنه

  3. بدرد کارگردان ها و یوتیوبرا میخوره