اندروید 9 پای برای هواوی نوا 3

آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی نوا 3 منتشر شد

به روزرسانی اندروید 9 پای برای هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) منتشر شد. با دریافت آپدیت اندروید 9 روی هواوی نوا 3 به جدیدترین نسخه رابط کاربری این شرکت یعنی EMUI 9.0 دست پیدا خواهید کرد.

در حالی که منتظر معرفی رسمی هواوی نوا 4 (مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی و دارای حفره روی نمایشگر) در ماه جاری هستیم، آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی نوا 3 منتشر شد. نسخه بتای اندروید 9 برای هواوی نوا 3 از مدت‌ها پیش منتشر شده و توسط برخی کاربران در حال تست شدن بود، اما سرانجام در آخرین ماه 2018 زمان انتشار نسخه پایدار آن فرا رسید.

انتشار زود هنگام اندروید 9 پای برای هواوی نوا 3

بر اساس یک پست منتشر شده در ردیت، در حال حاضر آپدیت اندروید 9 پای برای همه نسخه‌های گوشی منتشر نشده و فعلا کاربران چینی قادر به دریافت آن هستند. بزرگترین گوشی‌ساز چینی بعد از انتشار اندروید 9 پای برای هواوی نوا 3 زمان‌بندی انتشار جدیدترین سیستم عامل اندروید برای چند گوشی هوشمند دیگر را نیز منتشر کرد. زمان‌های اعلام شده در زیر، مربوط به تاریخ آغاز تست نسخه بتای اندروید 9 پای هستند.

اندروید 9 پای برای هواوی نوا 3

  • هواوی نوا 2 اس: بیستم نوامبر (بیست و نهم آذر)
  • هواوی نوا 3 آی: بیست و هشتم نوامبر (هفتم دی)
  • هواوی نوا 3 ای: ژانویه 2018 (دی – بهمن)

حجم اندروید 9 پای برای هواوی نوا 3 حدود 4.7 گیگابایت بوده و بیلد نامبر گوشی را به PAR-AL00 9.0.0.101 تغییر خواهد داد. با توجه به حجم بسیار بالای این آپدیت، بهتر است پیش از شروع دریافت آن، از وجود فضای داخلی کافی (حدود پنج گیگابایت) اطمینان پیدا کنید.

پیش از آپدیت باید بدانید رابط کاربری EMUI 9.0 که بعد از دریافت اندروید 9 پای برای هواوی نوا 3 روی گوشی شما خواهد نشست، از لانچرهای جانبی پیشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل در صورت اصرار برای استفاده از سایر لانچرهای اندرویدی، باید بیشتر درباره دریافت یا عدم دریافت به‌روزرسانی سیستم عامل فکر کنید. برای اطلاع از قابلیت‌هایی که در ادامه دریافت آپدیت سیستم عامل به گوشی هواوی نوا 3 شما افزوده خواهند شد، ویژگی‌های اندروید 9 پای را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اندروید 9 برای من اومده امروز بروزرسانیش کردم . عالیه

  2. سلام گوشی من هواوی نوا3i هستش ابدیت جدید واسه من هنوز نیومده باید چکارکنم تا آپدیتش کنم

  3. سلام.. ببخشید آپدیت گوشی من و توی hicare زده 9 ولی قسمت about phone توی تنظیمات زده 7(واسه اندروید) بایذ چیکارش کنم..!؟

  4. برو برنامه hicare قسمت بروز رسانی

  5. سلام خستنه باشید این اندروید 9 کی به دست ایرانین میرسه ماله من هنوزاندروید8 است

  6. سلام من نوا 3 دارم ولی هنوز براش نیامده!!!!!مشخص نیس کی برای ایران منتشر میشه

  7. میت ۱۰ ؟ حالا باید صبر کنی تا ب اون برسه

  8. چون برا سامسونگ اومده به هوای چ ربطی داره اخه

  9. جالبه هنوز برای سری میت ۱۰ نیومده!!!!