آپدیت نرم افزاری اپل

آپدیت نرم افزاری اپل به منظور اجرای حکم دادگاه‌های چین منتشر می‌شود

یک آپدیت نرم افزاری اپل به زودی در سطحی گسترده منتشر خواهد شد. اپل بعد از این که از فروش گوشی آیفون در کشور چین به دلایل قانونی و در پی شکایت کوالکام منع شد، اکنون تصمیم دارد از افزایش این ضرر بزرگ جلوگیری کند.

چندی پیش طی انتشار خبری اعلام کردیم وضعیت فروش آیفون در کشور چین شدیدا بحرانی است. کوالکام توانست شکایت‌های خود علیه اپل را به نتیجه رسانده و با صدور احکام رسمی توسط مراجع قضایی، از فروش گوشی های اپل در چین جلوگیری کند. اکنون اپل از نظر قانونی، حق فروش آیفون 6 اس و 6 اس پلاس، آیفون 7 و 7 پلاس، آیفون 8 و 8 پلاس و همچنین آیفون ایکس را در چین ندارد!

رفع تحریم‌ها به وسیله آپدیت نرم افزاری اپل

اپل زمانی خطر را احساس کرد که کوالکام بعد از موفقیت در طرح شکایت خود به خاطر زیر پا گذاشته شدن حقوق معنویش، در پی جلوگیری بیشتر از فعالیت اپل در کشور چین بر آمد و تلاش کرد با طرح شکایتی تازه، حتی از فروش آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر نیز در بزرگترین بازار موبایل دنیا جلوگیری کند! جدیدترین آپدیت نرم افزاری اپل برای گوشی های آیفون به منظور پیروی از حکم صادر شده توسط دادگاه‌های چین، توسعه پیدا کرده است.

آپدیت نرم افزاری اپل

از آنجایی که حقوق معنوی زیر پا گذاشته شده توسط اپل، مربوط به راهکارهای نرم افزاری (اپلیکیشن‌های تغییر اندازه عکس و مسیریابی روی یک نمایشگر لمسی) هستند، برطرف کردن مشکل چندان دشوار نخواهد بود. اپل اعلام کرد این به‌روزرسانی هفته آینده منتشر شده و بعد از آغاز فرآیند انتشار، ممنوعیت فروش گوشی های آیفون در کشور چین برطرف خواهد شد.

اگرچه این خطر از بیخ گوش اپل رد شد، اما وضعیت فروش گوشی های سال 2018 این شرکت در چین هنوز مشخص نیست. اگر کوالکام بتواند شکایت خود درباره نقض حقوقش به واسطه توسعه نرم افزارهای سه گوشی آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و‌ آیفون ایکس آر را به نتیجه برساند، اپل مجددا با مشکلی تازه رو به رو خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ممنوع شده؟؟؟
    چینی ها هم خوب دمکراسی اصلا ندارن ها

  2. خوبه دیگ برا هر مشکلی یه راه حلی دارن

  3. عه به همین سادگی؟ دیگ کم کم همه چیو دارن مسخره بازیش میکنن ها