جان اف کندی

همکاری اطلاعاتی و علمی علیه یوفوها، عامل قتل جان اف کندی؟!

در مطالب پیشین، بررسی کردیم که چگونه روسای جمهور آمریک در زمان جنگ سرد، دیواری محرمانه حول اطلاعات یوفوها و موجودات فرازمینی بنا کردند. پس سوالی جدیدی مطرح می‌شود که آیا پس از دوران جنگ سرد، رئیس جمهوری توانست این دیوار امنیتی را به چالش بکشد؟ این شخص، جان اف کندی است.

رئیس جمهور جان اف کندی را می‌توان از پایه‌های اصلی این سیاست محرمانه نام برد؛ چرا که تجربه‌ به‌وجود آمده برای او، باعث شد تا روسای جمهور بعدی آمریکا هیچ گونه اطلاعاتی را از یوفوها و موجودات فرازمینی افشا نکنند.

یوفوها، عاملین جنگ بزرگ هسته‌ای

جان اف کندی در اوج دوران جنگ سرد به قدرت رسید و میان بحران‌های موشکی کوبا و رقابت‌های فضایی، با شوروی دست و پنجه نرم می‌کرد. در همین راستا واقع در تاریخ پنجم نوامبر 1961، رئیس جمهوری کندی متوجه شد که سیستم‌های راداری شوروی نمی‌توانند اشیایی را داخل حریم هواییشان شناسایی کنند که در بین آن‌ها، یوفوهای احتمالی نیز حضور دارند. نگرانی به‌وجود آمده، ناتوانی شوروی بود که این اشیا را نوعی تجاوز به حریم هوایی از سوی آمریکا تلقی کرده و نبردی ناخواسته صورت گیرد.

نگرانی مذکور، باعث ملاقات رئیس جمهور کندی با رئیس سی آی ای، یعنی آلن دالس در سال 1961 شد. دالس به کاخ سفید رفت تا موضوع ارسال ابزارهای مخفی به حریم هوایی شوروی، جهت سنجش میزان توانایی رادارهایشان را با رئیس جمهور درمیان بگذارد. بر اساس نتایج بدست آمده، دالس نگران بود که شوروی نمی‌تواند تفاوت میان یوفوها، هوhپیماها و موشک‌های بالستیک را تشخیص دهد و به همین دلیل، ممکن است یک یوفو را با موشکی آمریکایی اشتباه بگیرند و حمله‌ هسته‌ای شکل گیرد. رئیس جمهور کندی و کاخ سفید هیچ راه حلی پیش روی خود نیافتند؛ به جز مذاکره.

از جنگ سرد تا همکاری علیه فرازمینی‌ها

مخالفت‌های شدیدی با کندی و همراهانش شکل گرفت، اما وی بر تصمیمش مصمم بود و اعتقاد داشت که اتحادی میان آمریکا و شوروی شکل نخواهد گرفت، ولی وضعیت پیش آمده باید با مذاکره خاتمه یابد. موضوعات مورد بحث میان آمریکا و شوروی طی سال‌های 1961 الی 1963، مخفی و محرمانه باقی ماند؛ اما اتفاقی جالب توجه در یازدهم نوامبر 1963 روی داد. شوروی یک فضاپیمای بدون سرنشین به‌نام کازموس 21 را پرتاب نمود. تاکنون ماموریت این فضاپیما ناشناخته باقی مانده ولی نکته جالب توجه، مشخص نبودن علت شکست این ماموریت است؛ چرا که کازموس 21 موفق به عبور از اتمسفر نشد!

روز بعد از این پرتاب ناموفق، رئیس جمهور کندی یک دستور عملیات امنیت ملی صادر کرد و طی آن از ناسا خواست با برنامه فضایی شوروی همکاری کند. در ادامه نیز طی ارسال یادداشتی به رئیس سازمان سی آی ای، دستور ارائه مدارک محرمانه حول یوفوها به شوروی و تبادل اطلاعات را صادر نمود.

شاید ما هیچ‌گاه نتوانیم اطلاعات و اسرار پشت پرده کازموس 21 را کشف کنیم، اما یک موضوع مشخص و غیر قابل انکار باقی می‌ماند؛ شکست ماموریت کازموس 21 باعث عدم اجرا شدن دستورات کندی و قتل او شد!

جان اف کندی، قهرمان ناکام جنگ سرد

یادداشت رئیس جمهور کندی به سی آی ای، در 12 نوامبر سال 1963 نوشته و ابلاغ شد و درست ده روز بعد، وی ترور شد. برخی ادعا می‌کنند که یک توضیح احتمالی برای ترور کندی ممکن است به علاقه او درباره اشتراک گذاری اسرار یوفوها با شوروی ارتباط داشته باشد. کندی در خیلی جهات و در بسیاری از سیاست‌ها از جمله یوفوها در برابر نخبگان امنیت ملی، درگیر جنگ و کشمکش بود.

مرگ رئیس جمهور کندی، نقشه او برای اشتراک گذاری اطلاعات فرازمینی‌ها را ناکام گذاشت و پرونده‌های موفان نشان می‌دهد که پس از این وقایع، یوفوها در سال‌های آتی جنگ سرد، ویرانی‌های بسیاری را به‌وجود آورده و دو کشور آمریکا و شوروی را در خطرات بسیار بزرگی قرار دادند. از دست دادن کنترل پایگاه‌ها و مراکز هسته‌ای و قرار دادن بمب‌های اتمی در حالت پرتاب، جهان را تا مرز وقوع جنگ جهانی سوم و نابودی حیات بر روی کره زمین پیش برد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا آخرین دستورات رئیس حمهور جان اف کندی، باعث ترور او شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اولا کاملا واضح و روشن است که غیر از انسان برروی کره زمین و در درون زمین و در آسمان و ان هزاران موجودات دیگر زیست می کنند و ما تنها نیستیم آنها می تواند وارد حریم انسان شوند اما انسانه نه؟ نمونه اش موجودات دریایی ما انسانهای می توانیم به درون دنیای انها برویم اما انها نه؟ پس اینکه موجودات صاحب بشقاپ پرنده هم قطعا در زندگی انسان نقش دارند

  2. کلا انسان به خرافات و داستان سازی و افسانه علاقه داره!! ممکنه ufo وجود داشته باشه اما این همه داستان سازی …..

  3. گجت نیوز از این مقالات زیاد بذارید خیلی جالب بود

  4. والا ادم مغش نمیکشه

  5. مو ضوع داره هیجانی میشه