سونی اکسپریا XA3 اولترا

رنگ‌بندی و قیمت سونی اکسپریا XA3 اولترا آشکار شد

سونی اکسپریا XA3 اولترا (Sony Xperia XA3 Ultra) یکی از گوشی های مورد انتظار در CES 2019 است. در حالی که کمتر از دو هفته تا بازگشایی این نمایشگاه فاصله داریم، جزئیات تازه‌ای درباره شرایط عرضه و قیمت محصول تازه کمپانی ژاپنی بیرون آمده است.

در گزارش وب‌سایت DroidShout، قیمت اکسپریا XA3 اولترا در اکثر کشورهای اروپایی 519 یورو اعلام شده که با 595 دلار برابری می‌کند. این رقم در قیاس با قیمت 449 یورویی (514 دلاری) اکسپریا XA2 اولترا در ابتدای عرضه، جهش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

سونی اکسپریا XA3 اولترا با قیمت 519 یورو و در سه رنگ به فروش می‌رسد

البته اگر سونی با کارت‌هایش درست بازی کند، قادر خواهد بود این افزایش قیمت را با بهینه‌سازی‌های انجام شده توجیه نماید.

به عنوان مثال در حالی که نسل فعلی این مدل از تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام قدرت می‌گیرد، جای تجهیز گوشی جدید به تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 660 وجود دارد؛ هرچند که اسنپدراگون 670 نیز یکی از گزینه‌های احتمالی محسوب می‌شود. حافظه رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9 پای نیز می‌توانند ترکیب مناسبی را با این چیپست تشکیل دهند.

سونی اکسپریا XA3 اولترا

رندر مفهومی اکسپریا XA3 اولترا

از دیگر ویژگی‌های منتسب به ایکس ای 3 اولترا، باید به وجود نمایشگر 6.5 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 در آن اشاره کنیم. همچنین جنس بدنه دستگاه، آلومینیمی و طراحی بخش پشتی آن، متفاوت از نسخه‌های پیشین توصیف شده است. ظاهرا این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود و همراه با مدل‌های XA3 و L3، از ابتدای ماه فوریه (اواسط بهمن) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی زیاده واسه سونی اشغال