نمایشگاه خودرو تهران

سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب افتتاح شد

سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران از صبح روز دوشنبه 17 دی 1397 با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر آفتاب افتتاح شد. نمایشگاه خودرو 1397 از روز سه شنبه‌ 18 دی‌ماه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران در صبح روز دوشنبه 17 دی 1397 با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت رسمی در شهر آفتاب افتتاح شد. در این نمایشگاه بین‌المللی خودرو، خودروسازان داخلی از جمله گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، تعدادی از شرکت‌های مونتاژکننده خودروهای چینی و هندی در سالن A4 و A5 نمایشگاه‌ بین‌المللی شهر آفتاب حضور خواهند داشت. سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران از روز سه‌شنبه 18 دی 1397 تا 21 دی‌ماه ادامه خواهد داشت و عموم مردم از ساعت 10 صبح تا 18 عصر می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

نمایشگاه خودرو تهران

در نمایشگاه خودرو تهران چه می‌گذرد؟

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خبری اعلام کرد در این نمایشگاه خودروسازان داخلی حضور پررنگی خواهند داشت و نمایش میزان عمق ساخت داخل، ارائه راهکارهای کاهش ارز برای قطعات و ارائه برنامه‌های کلان جزو اهداف اصلی آن‌ها است و در این حوزه‌ها فعال خواهند بود. همچنین قطعاتی که توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید شده نیز در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت و فناوری‌های پیشرفته‌ای که نیازمند داخلی‌سازی باشند نیز رونمایی می‌شود تا برای طراحی و تولید این قطعات ظرفیت‌های داخلی شناسایی شود.

در سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران فرایند تکمیل چرخه کامل تکنولوژی سیستم‌ها و مجموعه‌های خودرو به صورت مجازی برای بازدیدکنندگان به نمایش در می‌آید تا قطعه‌سازان داخلی که توانایی تولید آن‌ها را دارند پیش‌قدم شوند. در افتتاحیه این نمایشگاه، میثاق‌نامه‌ای به عنوان جهاد خودکفایی امضا شد که بر اساس آن وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی متعهد شدند که برای تولید قطعات پیشرفته تلاش خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بی صبرانه منتظر دیدن نیسان دوکابین با فناوری ABS دنا پلاس توربو و پارس سال هستم
    نمایشگاهی خالی از کانسپت های روز بدون نجیب زاده های المانی و خالی از هیولا های آمریکایی متاسفم فقط

  2. متاسفانه نمیتونم شرکت کنم علارغم میلی ک دارم

  3. برا ماها نیس ک برا خرپولای بچه مایس

  4. ماشین تولیدی ما دقیقا چیه؟؟

  5. تهرانم مگه خودرو داره؟