تلویزیون 219 اینچی سامسونگ

تلویزیون 219 اینچی سامسونگ با بهره‌گیری از پنل‌های میکرو LED رونمایی شد

تلویزیون 219 اینچی سامسونگ که در واقع یک تلویزیون دیواری است، با نام “The Wall” در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. سازندگان در ساخت این تلویزیون بزرگ از پنل‌های میکرو LED استفاده کرده‌اند.

در نمایشگاه CES 2018، سامسونگ از تلویزیونی 146 اینچی و ماژولار با پنل‌های میکرو LED که در نهایت فناوری “The Wall” را تشکیل می‌دادند، پرده برداشت. حال در نمایشگاه CES 2019 هستیم؛ جایی که کره‌ای‌ها فناوری محبوب خود را به‌روز کرده و نسخه‌های کوچکتر 75 و بزرگتر 219 اینچی را پیش روی علاقه‌مندان قرار داده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد پنل این تلویزیون‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان داخل آن را مشاهده کرد.

در ساخت تلویزیون 219 اینچی سامسونگ که آن را با نام “The Wall” می‌شناسیم، از پنل‌های میکرو LED استفاده شده و سامسونگ با این کار نشان داده است که می‌توان نمایشگرها را با هر اندازه و شکلی تولید کرد. از آنجایی که نصب این تلویزیون در خانه‌ها دشوار است، سامسونگ از تلویزیونی دیگر با نام “The Window” پرده برداشته است که نمایشگری 75 اینچی با وضوح 4K دارد. متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه این محصولات مشخص نشده است. با این حال، امیدواریم در همین نمایشگاه اطلاعات بیشتری منتشر شود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. کیفیتشم عالیه با این ک بزرگه

  2. یا امام جریان!

    چه قدر بزرگه!!!!!

    از پرده سینما هم بزرگتره!!!!

    ۳۶ تا تلویزیون ۴۲ اینچی توش جا میشه؟؟؟؟

    کشور ایران رو دارن نابود می کنند، بعدا هر روز چندین خبر تکنولوژیکی از کره جنوبی بیرون میاد!

    باید گریست

    با سپاس

  3. بینظیر و بی رقیب
    150 سال با این اوضاع مملکت کار کنیم میتونیم بخریم

  4. اندازه دیوار خونمونه

  5. حالا رقابت با اولد داغ شده!!!