تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی

نگاه نزدیک ویدیویی به تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی در نمایشگاه CES 2019

تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری ها شما را مبهوت خواهد کرد. اگر می‌خواهید با این تلویزیون نوآورانه آشنا شوید، در نگاه نزدیک ویدیویی به تلویزیون جدید ال جی در نمایشگاه CES 2019 همراه ما باشید.

امسال، ال جی با دستی پر به رویداد فناوری لاس وگاس آمد و چندین تلویزیون جذاب را پیش روی علاقه‌مندان قرار داد. یکی از این محصولات، تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی با فناوری OLED بود که می‌تواند صدا را بدون اسپیکر پخش کند. حاشیه‌های اطراف صفحه بسیار باریک هستند و در محیط‌های تاریک‌تر، عملا یک صفحه بسیار بزرگ پیش روی شما قرار می‌گیرد. قرار دادن این تعداد پیکسل در نمایشگری به این اندازه، مشاهده پیکسل‌ها را غیر ممکن کرده است. این طراحی عالی همچنین زاویه دید بسیار خوبی را به ارمغان آورده است.

تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون، وجود فناوری Crystal Sound است؛ تکنولوژی جذابی که بدون وجود اسپیکر به دستگاه اجازه پخش صدای Dolby Atmos را می‌دهد. این فناوری البته در سال 2017 معرفی شده و چیز جدیدی نیست؛ ولی عملکرد آن در تلویزیون 88 اینچی OLED ال جی تا حد زیادی بهینه شده تا صدایی باکیفیت تولید شود. Crystal Motion OLED هم یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی است که با کاهش زمان پاسخگویی حرکت تصاویر، پخش محتوایی روان و نرم را امکان‌پذیر می‌کند.

تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی

هنوز قیمت یا زمان عرضه تلویزیون جدید ال جی اعلام نشده است. در پایان، از شما دعوت می‌کنیم تا در ویدیویی اختصاصی، با طراحی و دیگر امکانات محصول جدید کره‌ای‌ها آشنا شوید.

معرفی تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نگاه نزدیک ما نیست خیلی با این چیزا فاصله داریم

  2. جون میده واسه فیفا