هیوندای النترا GT N Line

هیوندای النترا GT N Line هاچ بک رونمایی شد

هیوندای النترا GT N Line هاچ بک در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 رونمایی شد. شرکت هیوندای نسل جدید هاچ‌بک جمع‌وجور خود را با طراحی و امکانات جدید به نمایش گذاشت.

با توجه به اینکه خودروهای هیوندای i30 N Line و هیوندای النترا در سال گذشته در بازارهای اروپایی و آمریکایی معرفی شدند می‌توانیم بگوییم هیوندای الانترا GT N Line از لحاظ فنی در سال 2018 رونمایی شده است. این شرکت کره‌ای برای مدل 2019 هیوندای النترا تغییراتی را اعمال کرده است؛ برای مثال تریم GT اسپورت حذف شده و به جای آن GT N Line قرار خواهد گرفت. شرکت هیوندای محصول جدید خود یعنی هیوندای النترا جی تی ان لاین را در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 رونمایی کرده است که در ادامه با مشخصات و امکانات آن آشنا می‌شویم.

هیوندای النترا GT N Line

طراحی هیوندای النترا GT N Line

هیوندای النترا GT N Line نسبت به نسخه‌های قبلی از طراحی جذاب‌تری برخوردار بوده و با داشتن قیمتی مناسب به بودجه مشتری هم توجه ویژه‌ای داشته است. به طور کلی هیوندای النترا GT N Line نسبت به مدل‌های پیشین از ظاهر بازنگری شده، فرمان بازطراحی شده، تنظیمات شوک‌ها و دسته‌موتورهای سفت‌تر بهره می‌برد. این هاچ بک 5 در از فضای کابین جمع‌وجوری نیز برخوردار است. شرکت هیوندای لاستیک میشلین PS4 را به جای مدل‌های هانکوک در این خودرو در نظر گرفته و شعاع میله‌ی پایدارکننده نیز نسبت به مدل‌های قبلی تغییر یافته است.

هیوندای النترا GT N Line

در نگاه اول به خودرو هیوندای النترا GT N Line شاهد تغییر این خودرو نسبت به مدل‌های پیشین خواهید بود. طراحان برای کابین خودرو امکاناتی چون فرمان با برند N Line و پره‌های متالیک، دوخت‌های قرمز، صندلی‌ها و اهرم تعویض دنده‌ N Line در نظر گرفته‌اند. هیوندای النترا GT N Line نخستین خودرو خانواده N Line در کشور آمریکا است و در بازارهای جهانی در کنار خانواده‌‌های ولوستر، i30 و i30 فست بک N Line قرار می‌گیرد.

هیوندای النترا GT N Line

مشخصات فنی و قیمت

محصول جدید هیوندای به موتور 1.6 لیتری توربو و گیربکس 6 سرعته دستی استاندارد یا 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک سفارشی مجهز است. پیشرانه این خودرو قدرتی معادل 201 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر تولید می‌کند. شرکت هیوندای فروش مدل دنده دستی این خودرو را با قیمت 23 هزار و 300 دلار شروع می‌کند و مشتریان برای خرید مدل اتوماتیک آن باید حدود 24 هزار و 400 دلار پرداخت کنند. شرکت هیوندای برای این خودرو سانروف پانورامیک و صندلی‌های چرمی را نیز ارائه می‌کند. نسخه پایه هیوندای النترا GT با قیمت 20 هزار و 450 دلار به فروش می‌رسد.

تصاویر هیوندای النترا GT N Line

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه