گوشی هواوی آنر ویو 20

نسخه جهانی گوشی هواوی آنر ویو 20 با یک دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

نسخه جهانی گوشی هواوی آنر ویو 20 (Huawei Honor View 20) همراه با یک دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی و نمایشگر تمام صفحه واقعی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت آنر ویو ۲۰ بیشتر آشنا شوید.

هفته‌ی گذشته آنر٬ برند زیرمجموعه‌ی هواوی از گوشی پرچمدار جدید خود در چین پرده برداری کرد. حال٬ ساعاتی پیش نسخه جهانی گوشی هواوی آنر ویو 20 رسما معرفی شد. مطابق انتظار٬ این رویداد در پاریس برگزار شد و جدیدترین گوشی آنر همراه با یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی در داخل نمایشگر و همچنین فناوری Link Turbo معرفی شد.

گوشی هواوی آنر ویو 20 با ترکیب فلز و شیشه طراحی شده است تا با در دست گرفتن آن٬ احساس در اختیار داشتن یک گوشی گران قیمت به خوبی به شما القا شود. آن همچنین نخستین گوشی سری View آنر است که از شیشه‌ی سه بعدی با بافتی شبیه به حرف V که نور را به همین سبک منعکس می‌کند٬ بر روی قاب پشتی خود بهره می‌برد. در سمت چپ نمایشگر این گوشی حفره‌ای وجود دارد که در آن دوربین سلفی جای خوش کرده است. این حفره تنها 4.5 میلی‌متر نمایشگر را اشغال کرده است و باعث شده حاشیه‌های اطراف نمایشگر به کمترین حد ممکن برسند.

گوشی هواوی آنر ویو 20

مشخصات فنی گوشی هواوی آنر ویو 20

از نظر مشخصات فنی٬ گوشی جدید آنر مشابه با همان گوشی آنر وی 20 است. از یک نمایشگر 6.4 اینچی IPS LCD AllView برخوردار است که از وضوح فول اچ دی پلاس٬ معادل 2310×1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند٬ ارائه کننده‌ی نسبت ابعاد صفحه به بدنه 91.82 درصدی و همچنین تراکم پیکسلی 382ppi نیز هست.

زیر قاب این گوشی٬ تراشه‌ی قدرتمند 8 هسته‌ای کایرین 980 ساخت شرکت هواوی با فناوری خنک کننده Liquid Cooling به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار دارد. در اینجا یک اسلات برای کارت میکرو اس دی نیز وجود دارد تا کاربران در صورت دلخواه٬ بتوانند فضای ذخیره سازی گوشی خود را ارتقا ببخشند.

در بخش عکاسی نیز گوشی هواوی آنر ویو 20 قدرتمندانه ظاهر شده است. یک ماژول دوربین دوگانه با چینش افقی خاص روی قاب پشتی این گوشی جای گرفته که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Sony IMX586 و یک لنز استریو 3D ToF (زمان پرواز) خواهد بود. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی٬ یک سنسور AI Ultra Clear است که به لطف NPU دوگانه تراشه‌ی کایرین ٬980 از ظرفیت‌های پردازش تصویر قدرتمندانه‌ای برخوردار است و حتی می‌تواند با AI HDR تصاویر بهتری را نیز ثبت کند.

گوشی هواوی آنر ویو 20

این دوربین همچنین از حالت شب ٬AIS فیلمبرداری سوپر اسلوموشن با کیفیت HD و نرخ 960 فریم بر ثانیه‌ای و همچنین فناوری ترکیب پیکسل 4 به 1 بهره می‌برد. لنز 3D ToF این سیستم دوربین می‌تواند برای واقعیت افزوده مورد استفاده قرار گیرد. این لنز قادر به پشتیبانی از قابلیت‌هایی همچون اندازه‌گیری عمق٬ تشخیص استخوان٬ موشن کپچر٬‌ سه بعدی سازی بدن و بازی‌های سه بعدی Somatosensory است. در جلو نیز یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی قدرت گرفته از هوش مصنوعی با دیافراگم f/2.0 حضور دارد. این شرکت همچنین اجازه می‌دهد تا با اتصال آنر ویو ۲۰ به یک نمایشگر بزرگ‌تر٬ یک ماوس و یک کیبورد٬ آن را به یک سوپر کامپیوتر تبدیل کنید.

گوشی هواوی آنر ویو 20

در بخش نرم افزاری٬ Honor View 20 اجرا کننده‌ی اندروید 9 پای بر روی EMUI 9 است و فناوری GPU Turbo 2.0 را برای بهبود عملکرد گرافیکی سیستم ارائه می‌کند. این کمپانی ادعا می‌کند که عملکرد پردازشگر گرافیکی در این گوشی٬ 20 برابر دیگر گوشی‌های مهم بازار خواهد بود. برای خنک ماندن زیر قاب گوشی نیز یک سیستم خنک کننده مایع (NINE liquid cooling) مورد استفاده قرار گرفته تا تمام قطعات گوشی از شر گرمای بیش از حد٬‌ در امان بمانند.

در بخش ارتباطی٬ این گوشی هوشمند به فناوری GPS دو بانده تجهیز شده است. در اینجا همچنین فناوری Link Turbo نیز وجود دارد که اتصال همزمان LTE و Wi-Fi را ممکن می‌کند. از دیگر ویژگی‌های ارتباطی ویو 20 می‌توان به ٬Dual 4G VoLTE وای فای ٬802.11ac بلوتوث ٬‌5 ان اف سی و درگاه USB نوع C اشاره کرد. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز گوشی را بر عهده دارد که از شارژ سریع 4.5V/5A پشتیبانی می‌کند.

گوشی هواوی آنر ویو 20

قیمت گوشی هواوی آنر ویو 20

گوشی پرچمدار جدید کمپانی آنر در چهار رنگ مشکی ٬Midnight آبی ٬Sapphire قرمز Phantom و آبی Phantom عرضه خواهد شد. مدل مجهز به رم 6 و حافظه‌ی 128 گیگابایتی این گوشی با قیمت 624 دلار عرضه خواهد شد٬ در حالی که نسخه‌ی مجهز به رم 8 و حافظه‌ی 256 گیگابایتی آن با قیمت 738 دلار از امروز به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. 730 دلار قیمت جذابیه براش