کنگره جهانی موبایل

نظرسنجی: منتظر رویداد کدام گوشی‌ساز در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) هستید؟

کنگره جهانی موبایل یا نمایشگاه MWC 2019 تا کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد. در این نظرسنجی قصد داریم محبوب‌ترین شرکتی که کاربران چشم انتظار گوشی جدید آن در نمایشگاه MWC 2019 هستند را مشخص کنیم.

گوشی های هوشمند جدید را در نمایشگاه‌های مختلفی همچون CES و IFA مشاهده می‌کنیم. با وجود حضور این دستگاه‌ها در رویدادهای مختلف، در دنیای گوشی های موبایل هیچ رویدادی به اندازه MWC حائز اهمیت نیست. اما کدام یکی از گوشی‌سازان، امسال بیشتر طی نمایشگاه MWC 2019 در کانون توجه قرار دارد؟

کنگره جهانی موبایل 2019

انتظار می‌رود سامسونگ، پرفروش‌‌ترین گوشی‌ساز دنیا، سه گوشی خانواده گلکسی اس 10 و نخستین گوشی هوشمند منعطف خود را طی کنگره جهانی موبایل پیش رو معرفی کند. با توجه به محبوبیت برند سامسونگ و هزینه‌ای که غول کره‌ای برای انجام تبلیغات گسترده صرف می‌کند، رویدادهای آن در هر نمایشگاه معمولا توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

گوشی منعطف

ال جی با رونمایی جی 8 به جنگ پرچمداران دیگر شرکت‌ها خواهد رفت. برخلاف گلکسی اس 10 و چند پرچمدار دیگر، که تا امروز به اطلاعات زیادی درباره آن‌ها دست پیدا کرده‌ایم، سبک طراحی و مشخصات فنی ال جی جی 8 همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. امیدواریم این شرکت حداقل برای بیرون آمدن از وضع کنونی بازار ضررده آن در دنیای موبایل، یک گوشی بسیار منحصربه‌فرد ارائه کند.

سونی تصمیم دارد با اکسپریا ایکس زد 4، آبروی خود به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های گوشی‌ساز را بخرد. منحصربه‌فردترین ویژگی این گوشی، داشتن بدنه‌ای فوق‌العاده کشیده و بلند به خاطر استفاده از نسبت ابعاد تصویر 21:9 است.

اکسپریا ایکس ای 3

اچ ام دی گلوبال، یکی از شرکت‌هایی است که با وجود تاریخچه کوتاه فعالیت آن در دنیای موبایل، به خاطر عملکرد موفقش طی دو سال اخیر و مخصوصا به دوش کشیدن نام نوکیا، بسیاری منتظر رویداد آن طی کنگره جهانی موبایل 2019 هستند. نوکیا 9 پیور ویو به عنوان نخستین گوشی مجهز به دوربین پنج گانه در دنیا، به احتمال زیاد در این رویداد معرفی خواهد شد.

هواوی، دومین گوشی‌ساز پرفروش دنیا که گفته می‌شود به زودی جایگاه سامسونگ را تصاحب خواهد کرد، ممکن است پرچمداران سری P جدید یعنی هواوی پی 30 و پی 30 پرو را در نمایشگاه MWC سال جاری رونمایی کند. معرفی نخستین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت، که اولین گوشی 5G این شرکت نیز به شمار خواهد رفت، یکی دیگر از دستاوردهای احتمالی هواوی در جریان کنگره جهانی موبایل آتی است.

با توجه به محصولاتی که هر گوشی‌ساز همراه خود به نمایشگاه MWC 2019 خواهد آورد، بیشتر منتظر برگزاری رویداد کدام شرکت هستید؟ دلیل انتخاب گزینه مورد نظر خود را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.