قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی ال جی جی ۸ تینکیو فاش شد

قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی ال جی جی ۸ تینکیو فاش شد

با توجه به گزارش‌های اخیر انتظار داریم که ال ‌جی از پرچمدار آینده خود یعنی ال جی جی ۸ تینکیو (LG G8 ThinQ) در اواخر ماه میلادی جاری در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی کند. حالا قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی لو رفته است.

طبق گزارش‌های پیشین ال جی جی ۸ تینکیو با طراحی تقریبا مشابه با پرچمداران قبلی این کمپانی و البته قطعات سخت افزاری کاملا جدید روانه بازار خواهد شد. حالا یک افشاگر قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی در کشور کانادا را فاش کرده است که با استفاده از آن می‌توانیم قیمت این گوشی در سایر نقاط جهان را تخمین بزنیم. طبق تصویری که یکی از اعضای انجمن‌های Reddit منتشر کرده است، مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی ال جی G8 ThinQ با قیمت ۱۱۹۹.۹۹ دلار کانادا (معادل تقریبا ۹۰۳ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی ال جی جی ۸ تینکیو فاش شد

نسل قبلی پرچمداران ال جی یعنی مدل جی ۷ تینکیو با قیمت ۱۰۴۹.۹۹ دلار کانادا (معادل ۷۹۰.۶۸ دلار آمریکا) توسط اپراتورهای Bell و Virgin Mobile با ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی به فروش می‌رسید. اما حالا به نظر می‌رسد که ال جی جی ۸ تینکیو در حدود ۱۵۰ دلار کانادا گران‌تر به فروش می‌رسد و البته کاربران در ازای پرداخت این مبلغ اضافه، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی را به همراه یک پردازنده قدرتمند جدید در اختیار خواهند گرفت. مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی نیز احتمالا با قیمت پایین‌تری به فروش خواهد رسید.

البته طبق معمول کاربرانی که این گوشی را پیش خرید کنند احتمالا هدایای ارزشمندی دریافت می‌کنند که آنها را برای پرداخت مبلغ بیشتر ترغیب می‌کند. در زمان عرضه‌ی پرچمدار نسل قبل ال جی آنهایی که جی ۷ را پیش خرید می‌کردند، یک تلویزیون هوشمند 4K اولترا اچ دی ۴۳ اینچی ال جی را به طور رایگان دریافت می‌کردند.

قیمت ال جی جی ۸ تینکیو در سایر نقاط جهان چقدر است؟

‏ال جی جی 8 قبل از تولد یک سالگی جی 7 رونمایی خواهد شد؟

گوشی ال جی جی ۷ تینکیو با قیمت ۷۵۰ دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش رفت و حالا انتظار می‌رود که پرچمدار ۲۰۱۹ این برند کره‌ای نیز با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار در این کشور به فروش برسد. در کشور هند ال جی جی ۷ پلاس تینکیو با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی در حدود ۳۹ هزار و ۹۹۰ روپیه قیمت داشت که معادل حدود ۵۶۲ دلار می‌شود؛ این قیمت بسیار کمتر از مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی است که در آمریکای شمالی به فروش می‌رسید. بنابراین گوشی ال جی جی 8 تینکیو در این کشور حدودا کمی بالاتر از ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت که همچنان هم یکی از ارزان‌ترین پرچمداران به فروش رفته در هند محسوب می‌شود.

گفتنی است که پرچمدار بعدی ال جی با یک نمایشگر دارای ناچ قطره‌ای، یک دوربین سلفی ToF، دوربین‌های دوگانه بر روی پنل پشتی و یک باتری بزرگتر عرضه خواهد شد. پردازنده نسل جدید اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار اندروید ۹ پای به صورت پیش‌فرض نیز از دیگر مشخصات احتمالی آن محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چرا هیچی از ای LG G8 مشخص نی

    نه عکس ازش منتشر شده
    نه دوربیناش مشخصه چ جوریه
    نه صفحه اش درست مشخص چ اندازه هس
    نه امکاناتش مشخص چی هس

    آخه چرا اینجوریه این گوشی؟

  2. اقا مطمعنید دوربین دوگانه اس؟؟

  3. بحث دلار میاد من حرفی نمیتونم بزنم