گوشی های تازه نوکیا

معرفی گوشی های تازه نوکیا در ویدیوهای رسمی

اچ ام دی گلوبال در آستانه گشایش نمایشگاه MWC 2019، از نوکیا 9 پیور ویو  و چهار گوشی دیگر رونمایی کرد. برای آشنایی با گوشی های تازه نوکیا ، تماشای ویدیوهای کوتاهی را که کمپانی فنلاندی منتشر کرده است از دست ندهید.

معرفی گوشی های تازه نوکیا را از رده بالاترین آن‌ها، یعنی نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView) آغاز می‌کنیم. همه چیز این گوشی در دوربین پنج‌گانه و لنزهای زایس آن خلاصه می‌شود. این پنج دوربین به طور همزمان عمل می‌کنند تا تصاویری با بالاترین جزئیات و شفافیت، حتی در محیط‌های تاریک ثبت شود.

دیگر محصول جدید، نوکیا 4.2 (Nokia 4.2) است که در جامه‌ای صورتی رنگ عرضه خواهد شد. پشتیبانی از NFC و دریافت آپدیت‌های امنیتی ماهیانه تا سه سال، از امتیازات آن محسوب می‌شوند.

نوکیا 3.2 (Nokia 3.2) دارای نمایشگر و باتری بزرگتری در قیاس با نوکیا 4.2 است. البته هر دو گوشی به قابلیت فیس آنلاک، حسگر اثر انگشت و یک دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستنت مجهز هستند.

نوکیا 1 پلاس (Nokia 1 Plus) از سیستم عامل اندروید گو (نسخه پای) بهره می‌برد و پشتیبانی نرم افزاری آن همانند سایر گوشی های تازه نوکیا برای طولانی مدت، تضمین شده است.

اما در کنار چهار گوشی اندرویدی، یک گوشی ساده و کارآمد هم با نام نوکیا 210 معرفی شد. این محصول دارای عمر باتری بسیار طولانی است، امکان وبگردی را از طریق مروگر Opera Mini به کاربران می‌دهد و یک اپ سفارشی فیسبوک نیز دارد.