کالبدشکافی گلکسی اس 10

کالبدشکافی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سامسونگ + ویدیو

اگر کنجکاو هستید بدانید زیر قاب گوشی های جدید س امسونگ چه چیزهایی وجود دارد، در ادامه می‌توانید ویدیوهای کاملی از کالبدشکافی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 & S10 Plus) را مشاهده کنید.

ما سرانجام توانستیم درون مدل پلاس دهمین نسل گوشی گلکسی سامسونگ را ببینیم و برخلاف گوشی‌های جدید، این دیوایس چیزهای زیادی برای گفتن دارد. دمونتاژ گلکسی اس 10 و مدل پلاس آن با روش‌های مرسوم انجام می‌شود. خبر خوب اینکه نمایشگر و قاب پشتی هر دو به یک فریم میانی متصل می‌شوند، پس شما می‌توانید به سادگی صفحه را بدون نیاز به جداسازی کامل قطعات، تعویض کنید. دست کم این اطلاعاتیست که ما از نخستین ویدیو کالبدشکافی گلکسی اس 10 به دست آورده‌ایم.

کالبدشکافی گلکسی اس 10

 

هرچه مراحل کالبدشکافی پیشرفت می‌کند، با موارد جالب‌تری روبرو می‌شویم. به نظر می‌رسد سامسونگ یک خمیر حرارتی ضخیم و یک نوع سینی حرارتی را به همراه محفظه اتاق مسی زیر قاب این گوشی به کار برده است تا خیالش بابت عدم تولید گرمای بیش از حد، راحت باشد.

کالبدشکافی گلکسی اس 10 پلاس

 

در ادامه ما حفره‌ی روی نمایشگر و ماژول دوربین سلفی را می‌بینیم که از نمایشگر جدا هستند. علاوه بر این، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک نیز بسیار کوچک و باریک به نظر می‌رسد. این سنسور، متفاوت از ستسورهای اپتیکالی است که در اغلب گوشی‌ها دیده‌ایم. به طور مثال شما می‌توانید در اینجا کالبدشکافی وان پلاس 6 تی مجهز به اسکنر زیر صفحه را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما چیزی از سخت افزارش حالیمون نمیشه والا

  2. هرچیو حاضر بشکافم بجز این لامصببب