گوشی های خانواده هواوی پی 30

تصاویر تبلیغاتی گوشی های خانواده هواوی پی 30 ؛ بازنویسی قوانین عکاسی

جدیدترین تصاویر تبلیغاتی گوشی های خانواده هواوی پی 30 (Huawei P30) منتشر شدند. در این عکس‌ها از هشتگ Rewrite rules of photography به معنای بازنویسی قوانین عکاسی استفاده شده که می‌تواند به قابلیت‌های جذاب عکاسی در دو گوشی هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو اشاره کند.

گوشی های خانواده هواوی پی 30 قرار است در ۲۶ مارس (۶ فروردین) در پاریس فرانسه معرفی شوند. همانند گوشی‌های نسل پیشین٬ عکاسی نقطه قوت اعضای این خانواده برای فروش خواهد بود. امروز ریچارد یو٬ مدیرعامل شرکت هواوی عکس‌های تبلیغاتی جدید این خانواده را در حساب کاربری ویبو خود منتشر کرد. بار دیگر در این تصاویر از هشتگ Rewrite rules of photography به معنای بازنویسی قوانین عکاسی استفاده شده است.

در این تصاویر٬ قاب جلویی گوشی جدید هواوی به نمایش درآمده است. هرچند انتظار می‌رود دو گوشی هوشمند هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو به نمایشگری با ناچ قطره‌ای در بالای خود محهز باشند٬ اما در این عکس‌های تبلیغاتی نمی‌توان به خوبی طراحی قاب جلویی را دید. همچنین تصویری از کنار قاب منتشر شده که نمی‌تواند ماژول دوربین پشتی را به ما نشان دهد.

گفته می‌شود هواوی پی 30 پرو به یک دوربین با ساختار پریسکوپی مجهز خواهد بود که می‌تواند زوم هیبریدی 10 برابری را ارائه کند. یکی از مدیران هواوی ادعا می‌کند که این گوشی تجربه‌ی استفاده از دوربین را به سبکی که تا به حال ندیده‌ایم٬ ارائه خواهد کرد. البته هنوز رسما تجهیز یا عدم تجهیز گوشی پی 30 به دوربینی با چنین ساختاری تایید نشده است.

گوشی های خانواده هواوی پی 30

در حال حاضر دوربین گوشی هواوی پی 20 پرو ٬ میت 20 پرو و گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ موفق به کسب امتیاز 109 در سایت DxOMark شده‌اند. حالا استفاده از هشتگ بازنویسی قوانین عکاسی در عکس‌های تبلیغاتی گوشی های خانواده هواوی پی 30 می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شاید این گوشی‌های جدید بتوانند امتیازی فراتر از این‌ها را بگیرند و دست نیافتنی‌تر از قبل شوند.

مشخصات گوشی های خانواده هواوی پی 30 

اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد مدل اصلی هواوی پی 30 به یک نمایشگر 6.1 اینچی مسطح ٬OLED دوربین سه گانه پشتی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود. همچنین مدل پرو این گوشی نیز به یک نمایشگر 6.5 اینچی خمیده OLED و دوربین چهارگانه پشتی مجهز خواهد بود٬ اما خبری از جک هدفون در آن نیست.

گوشی های خانواده هواوی پی 30

از دیگر قابلیت‌های گوشی های خانواده هواوی پی 30 می‌توان به حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه٬ تراشه‌ی کایرین ٬980 رم 8 گیگابایتی٬ حداکثر 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید 9 پای با پوسته‌ی EMUI اشاره کرد. در مراسم معرفی این گوشی‌ها در فرانسه بیشتر با مشخصان این محصولات آشنا خواهیم شد.