دعوتنامه طرح اتوخدمت

دعوتنامه طرح اتوخدمت سایپا برای برخی مشتریان ارسال شد

روند ارسال دعوتنامه طرح اتوخدمت سایپا برای مشتریان آغاز شده و به نظر می‌رسد سرانجام پس از تاخیرهای فراوان، ثبت نام‌کنندگان به خودروهای خود خواهند رسید. در ادامه، تصاویر این دعوتنامه را مشاهده می‌کنید.

در ماه‌های اخیر بسیاری از مشتریان طرح اتوخدمت سایپا پیگیر زمان ارسال دعوتنامه خودروهای ثبت نامی بودند. مشتریانی که از چند سال پیش در این طرح ثبت نام کردند، هنوز موفق نشده‌اند خودروی ثبت نامی خود را تحویل بگیرند و این موضوع با اعتراض شدید آن‌ها همراه شد.

اخیرا شرکت خودروسازی سایپا برنامه زمانبندی ارسال دعوتنامه طرح اتوخدمت را اعلام کرد و خاطرنشان شد که خودروهای ثبت نامی مشتریان به زودی به آن‌ها تحویل داده می‌شود. حالا پس از تاخیرهای فراوان به نظر می‌رسد که روند ارسال دعوتنامه برای مشتریان این طرح آغاز شده و امیدواریم ثبت نام کنندگان در آینده نزدیک به خودروهای خود برسند.

یکی از کاربران تصاویری از ارسال دعوتنامه طرح اتوخدمت برایش را برای ما فرستاده که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید. همانطور که در این تصاویر ملاحظه می کنید، این مشتری خودروی ساینا EX گیربکس معمولی رینگ فولادی ثبت نام کرده و در مهرماه 96 پذیرش شده است.

تصاویر دعوتنامه طرح اتوخدمت سایپا

دعوتنامه طرح اتوخدمت دعوتنامه طرح اتوخدمت دعوتنامه طرح اتوخدمت دعوتنامه طرح اتوخدمت

آخرین اخبار طرح اتوخدمت سایپا: