تایید شد : اولین گجت پوشیدنی HTC در نمایشگاه CES 2015 معرفی خواهد شد

یکی از سخنگویان شرکت اچ‌تی‌سی به وبسایت VentureBeat گفته که این کمپانی در نمایشگاه CES 2015 یک “گجت پوشیدنی بر روی دست” معرفی می‌کند. این وبسایت افزوده که اچ‌تی‌سی هم اکنون با کمپانی‌های توسعه‌دهنده نرم افزارهای تناسب بدن همکاری می‌کند، اما محصول اچ‌تی‌سی در نهایت متفاوت با محصولات پوشیدنی کنونی بازار خواهد بود.

فعلا هیچگونه جزئیات دیگری از این گجت پوشیدنی در دست نیست و باید تا ماه ژانویه و نمایشگاه CES در انتظار باشیم.

خبرهای مربوط به معرفی گجت پوشیدنی اچ‌تی‌سی طی سال جاری به تواتر از سوی وبسایت های معتبر تأیید و رد شده است. یک بار در ماه فوریه رییس هیئت مدیره این شرکت، چر ونگ خبر از ارائه یک “اسمارت واچ” تا پایان سال میلادی داد. در ماه سپتامبر پاکت‌-لاین ادعا کرد که این برنامه‌ریزی کنار رفته و پس از آن CNet گزارش داد که اچ‌تی‌سی “یک دستگاه مبتنی بر اندروید Wear” را در اوایل ژانویه به بازار معرفی می‌کند.

به دنبال این خبر یکی از سخنگویان اچ‌تی‌سی به Re/code گفت که برنامه ارائه این گجت پوشیدنی تا سال 2015 منتفی است. اچ‌تی‌سی دلیل این اتفاق را صرف زمان بیشتر برای ارائه محصولی جذاب‌تر و قانع‌کننده‌تر عنوان کرده بود.

اچ‌تی‌سی را معمولا به واسطه طراحی‌های زیبای محصولاتش می‌شناسند و گجت پوشیدنی آینده این شرکت چه یک گجت فیتنس‌ ‌تراکر باشد و چه اسمارت واچ، مطمئنا باید دارای ظاهری کاربرپسند باشد.

رقبای اچ‌تی‌سی مدتی است که در بازار گجت های پوشیدنی حضور دارند و تأخیر اچ‌تی‌سی در این بازار انتظارها را اندکی بالا برده است. نمایشگاه CES نزدیک است. منتظر می‌مانیم ببینیم این محصول پوشیدنی توجهات را برمی‌انگیزد یا خیر.

منبع : venturebeat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*