گوشی گیمینگ نینتندو

گوشی گیمینگ نینتندو با قابلیت اتصال به نینتندو سوئیچ ساخته می‌شود

اخباری منتشر شده که به تولید گوشی گیمینگ نینتندو اشاره دارند. گفته می‌شود این گوشی به نحوی تولید خواهد شد که بتواند با کنسول نینتندو سوئیچ (Nintendo Switch) ارتباط برقرار کند.

شاید نینتندو برای کاری که شرکت سونی نتوانست انجام دهد٬ برنامه‌هایی در سر داشته باشد. سونی به عنوان یک غول در دنیای گیمینگ نتوانست موفقیت خود با کنسول پلی استیشن را در بخش موبایل خود ادامه دهد. حتی سونی موبایل با کاهش در درآمدهای خود نیز طی سالیان گذشته همراه بوده است. حال گفته می‌شود نینتندو می‌خواهد با تولید یک گوشی گیمینگ وارد بازار موبایل‌ها شود.

ارتباط بین گوشی گیمینگ نینتندو با نینتندو سوئیچ

هرچند هنوز برنامه‌های این کمپانی مشخص نیست٬ اما گفته می‌شود می‌توانیم منتظر گوشی گیمینگ نینتندو باشیم. این کمپانی همچنین در نظر دارد اتصالی را بین گوشی و کنسول نینتندو سوئیچ خود برقرار کند.

تعداد برندهای سازنده‌ی گوشی‌های گیمینگ در بازار روز به روز زیادتر می‌شود. پیشتر شاهد عرضه‌ی گوشی‌های گیمینگ ریزر فون٬ شیائومی بلک شارک٬ ایسوس روگ فون٬ نوبیا رد مجیک و ویوو IQOO در بازار بوده‌ایم. تمام این برندها به جز ریزر پیش از آن که بخواهند وارد دنیای گوشی‌های مخصوص بازی شوند٬ پیشتر تجربه‌ی طولانی در تولید گوشی‌ها داشته‌اند. حالا ما متعجبیم نینتندو بدون آن که بخواهد تجربه‌ای در این زمینه داشته باشد٬ چگونه می‌تواند یک گوشی هوشمند را تولید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ببخشید درباره موبایل نینتندو wii m تو سایت یه چیزایی می گید

  2. نینتندو شرکت ژاپنی با سابقه چندین ساله هست.چه سونی چه شارپ و چه پاناسونیک و چه نینتندو همه اشون ژاپنی هستن و من فن سونی عاشق همه محصولات ژاپنی هستم.خوشحالم که یه شرکت ژاپنی داره گوشی میسازه.

  3. با این کار خودشو رشد میده تازه از سونی یاد گرفتن