قطعی اینستاگرام

اختلال و قطعی اینستاگرام 21 فروردین 98 ؛ مشکل اینستاگرام چیست؟

از دقایقی پیش شبکه اجتماعی Instagram در ایران دچار اختلال شده و برای برخی کاربران یا باز نمی‌شود و یا پیغام خطا می‌دهد. اما علت قطعی اینستاگرام در 21 فروردین 98 چیست و این مشکل چه زمانی برطرف می‌شود؟

در نخستین ساعات بامداد چهارشنبه 21 فروردین 98 شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار اختلال شده و برای کاربران باز نمی‌شود.برخی دیگر از کاربران هم با پیغام خطا در صفحه اینستاگرام خود مواجه می‌شوند. این مشکل برای بسیاری از کاربران در ایران وجود دارد و برای برخی از آن‌ها حتی با فیلترشکن نیز باز نمی‌شود، اما تعدادی از کاربران نیز توانستند با ابزار تغییر آی پی وارد این شبکه اجتماعی شوند تا بدین ترتیب شایعه فیلتر شدن اینستاگرام هم مطرح شود.

البته هنوز به طور قطعی مشخص نیست که آیا این قطعی اینستاگرام به دلیل بروز یک اختلال جهانی است یا شاید هم پای فیلترینگ در میان باشد. فعلا کسی از مدیران اینستاگرام یا مسئولان داخل کشور به این موضوع واکنش نشان نداده‌اند. در صورت کسب اطلاعات بیشتر، این پست به‌روزرسانی می‌شود و خبرهای جدید را با شما کاربران محترم در میان می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. میدونی که آگاهی مردم بدترین خبر واسه بعضیاست .. 😂😂 مردم دیگه آگاه شدن کی دوسته کی دشمن دیگه دوران خفگان تموم شده داداچ 😂

  2. سلام. مشکل فقط اینستا نیست. خیلی نرم‌افزارهاس. مثلا بازی اسکور مچ هم از دیشب وصل نمیشه.

  3. فیلتر شده به علت اینکه رسانه امریکایی تو اینستاگرام پستای مربوط به تروریستی بودن سپاه از نظر امریکا رو به اشتراک گذاشتند و به نظر میرسید این پستا به صورت از پیش طراحی شده پر بازدید شده بودن.

  4. ساعت ۸تا ۸ونیم وصل شد دوباره قطع شد

  5. اینستام قطع بودولی امروز صب درست شد ولی سایت اینستا ساعت ۸ بافیلترشکن برام بازشد بدون فیلتر شکن اصلن نیومد

  6. ما جوانان ایرانی همین نفسی که الان داریم می‌کشیم به کمک اینستاگرامه و فیلتر شدن اینستاگرام دقیقا مثل این میمونه که یک بیمار داره به کمک دستگاه نفس میکشه و با قطع شدن دستگاه اون آدم هم زندگیش به پایان میرسه، الهی هر چی جوون تو ایرانه یه روز بشه که بتونه بدون دستگاه هم نفس بکشه.

  7. ما جوانان ایرانی همین نفسی که الان داریم می‌کشیم به کمک اینستاگرامه و فیلتر شدن اینستاگرام دقیقا مثل این میمونه که یک بیمار داره به کمک دستگاه نفس میکشه و با قطع شدن دستگاه اون آدم هم زندگیش به پایان میرسه، الهی هر چی جوون تو ایرانه یه روز بشه که بتونه بدون دستگاه هم نفس بکشه.

  8. با فیلتر شکن اینستاگرام خوبه

    بدون فیلتر شکن تعطیله

  9. اختلال مربوط به خود اینستگرام هست.

  10. مشکل فقط مال اینتستاگرام نیست.
    کلش آو کلنز هم ساعت ۱۲ قطع شده و فقط با تغییر آیپی باز میشه.
    بازی فورتنایت هم همینطور.پس خیالتون راحت.اینستاگرام فیلتر نشده.
    قطعی از طرف آی اس پی های داخلیه.

  11. ای بابا بازی کلش آف کلنزم فیلتر شده

  12. فقط اینستاگرام نیست خیلی از سایتایی ssl دارن لود نمیشن

  13. مشکل اساسیه با فیلتر شکن هم ارتباط برقرار نمیشه

  14. خدا بخیر کنه ، حالا دیگه یادشون افتاده اینستا رو فیلتر کنند

  15. کاره خدایت اینقدر که ملتو به فساد کشیده هی مختل میشه